????????
http://www.youtube.com/watch?v=opBwTZZe5kM
????????
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: ????????אני מניח שזו חידה-
זהו את הפריט בתמונה. אגב, לא יודע.
Re: ????????זה ראש של מחרטה ממש ישנה. באמצע זה הפולי לרצועה, יש שלושה פולים, אז היו שלוש מהירויות.
זה מהמציאות שלך במחסני ברזל?
Re: ????????קיבלתי מחבר
היה קשה לאמין שייצא מזה מה שהוא. http://www.youtube.com/watch?v=opBwTZZe5kM http://www.youtube.com/watch?v=0puf_fJ_FHI
Re: ????????תודה
אחרי ימים ושעות עבודה מרובים זאת התוצאה.
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||