שווה להתגנב
הודעה למתגנבים שאינם כותבים
19 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: הודעה למתגנבים שאינם כותביםיפה מאוד, סיסם הודי? מה גודל הקערה?
מאיפה אתה משיג את העץ? ספר על המחרטה ואיך הגעת לתחביב הזה... נשמח אם תעלה את התמונות גם לגלריה פה. בנוסף תמיד מומלץ לתת תיאור לתמונה המועלית - עוזר לאנשים להבין, וגם למנוע החיפוש התורן למצוא.
Re: הודעה למתגנבים שאינם כותביםלא רק יפה מהמם
עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?
"????? ??? ????, ???? ????? ????? ??? ???? ??? ????" (??? ?????)
Re: עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?הגימור סנדינג סילר בלבד. כאשר השיכבנ האחרונה מלוטשת עם צמר פלדה בלבד שמקנה לעץ מראה זגוגי ומגע חלק מאוד
Re: הודעה למתגנבים שאינם כותביםשלום לחברי הפורום הוותיקים, אני עוקב אחרי הנעשה באתר כבר הרבה מאוד זמן.
מאוד נהנה ולומד המון. אני נגר חובב, ובשנה האחרונה נחשפתי לתחום החריטה בעץ, ניסיתי ונפגעתי, צרפתי את עבודותי שעשיתי עד היום. פיני קלימר מחיפה
מפיני לפינישלום פיני. איפה צירפת את העבודות? אשמח לראותן.
פיני גולד
Re: מפיני לפיניראשית יוסי לא פיני
את יתרת העבודות האחרונות אפשר לראות כאן http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgC ... d=22746866 וכמובן שישנה הגלריה שלי בתפוז כאן http://www.tapuz.co.il/Albums/forumAlbu ... 05&g=14222
Re: הודעה למתגנבים שאינם כותביםפיני ברוך העוקב אחרינו, הייתי ממליץ לך לאמץ שם/כינוי אחר, מכיון שיש לנו פיני אחד קבוע כאן, והדבר יכול לגרום לבלבול. מצא כינוי נחמד לטובת הכניסה לכאן ,כדי כאמור לא לגרום לחברה בלבול מיותר. סליחה ותודה על הרצון הטוב.
19 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים | |||||