חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הודעה למתגנבים שאינם כותבים

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי yossi » 23 אוגוסט 2007, 19:43

יש עבודות חריטה חדשות.
שווה להתגנב :P
קבצים מצורפים
DSCF1537.JPG
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 23 אוגוסט 2007, 20:26

יפה מאוד, סיסם הודי? מה גודל הקערה?

מאיפה אתה משיג את העץ? ספר על המחרטה ואיך הגעת לתחביב הזה...

נשמח אם תעלה את התמונות גם לגלריה פה. בנוסף תמיד מומלץ לתת תיאור לתמונה המועלית - עוזר לאנשים להבין, וגם למנוע החיפוש התורן למצוא.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי maamoon » 23 אוגוסט 2007, 22:28

לא רק יפה מהמם
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?

הודעהעל ידי max63 » 26 אוגוסט 2007, 11:16

עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?
"????? ??? ????, ???? ????? ????? ??? ???? ??? ????" (??? ?????)
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?

הודעהעל ידי yossi » 26 אוגוסט 2007, 11:19

הגימור סנדינג סילר בלבד. כאשר השיכבנ האחרונה מלוטשת עם צמר פלדה בלבד שמקנה לעץ מראה זגוגי ומגע חלק מאוד
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי yossi » 26 אוגוסט 2007, 11:23

הינה עוד זויות צילום של הקערית
קבצים מצורפים
DSCF1535.JPG
DSCF1536.JPG
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי pkpk » 26 אוגוסט 2007, 20:02

שלום לחברי הפורום הוותיקים, אני עוקב אחרי הנעשה באתר כבר הרבה מאוד זמן.
מאוד נהנה ולומד המון. אני נגר חובב, ובשנה האחרונה נחשפתי לתחום החריטה בעץ,
ניסיתי ונפגעתי, צרפתי את עבודותי שעשיתי עד היום.

פיני קלימר מחיפה
pkpk
 
הודעות: 3
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 23:21
מיקום: חיפה

מפיני לפיני

הודעהעל ידי Pini Gold » 27 אוגוסט 2007, 13:31

שלום פיני. איפה צירפת את העבודות? אשמח לראותן.
פיני גולד
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מפיני לפיני

הודעהעל ידי yossi » 27 אוגוסט 2007, 13:54

ראשית יוסי לא פיני :P
את יתרת העבודות האחרונות אפשר לראות כאן
http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgC ... d=22746866
וכמובן שישנה הגלריה שלי בתפוז כאן

http://www.tapuz.co.il/Albums/forumAlbu ... 05&g=14222
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהעל ידי zigi » 27 אוגוסט 2007, 15:59

פיני ברוך העוקב אחרינו, הייתי ממליץ לך לאמץ שם/כינוי אחר, מכיון שיש לנו פיני אחד קבוע כאן, והדבר יכול לגרום לבלבול. מצא כינוי נחמד לטובת הכניסה לכאן ,כדי כאמור לא לגרום לחברה בלבול מיותר. סליחה ותודה על הרצון הטוב.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים