קערה עם פירסינג
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: קערה עם פירסינגשווה ביותר
מה תהליך העבודה אם אפשר בבקשה
Re: קערה עם פירסינגמקסים ,איזה עבודה מדויקת,אהבתי.
Re: קערה עם פירסינגתהליך העבודה - חתיכת עץ מרובעת !! בעובי מינימום 2" , קדיחה במרכזו ותפיסה עם בורג לפוטר / למחרטה .
חריטת החלק התחתון של הקערה עם שוליים לתפיסה לתפסנית , חריטת השוליים (הקטנת העובי ) כאשר החריטה היא מבחוץ לכוון המרכז ותוך כדי החריטה יצירת הקעור של ה"כנפיים" . הפיכה וחריטה של פנים הקערה - יש לשים לב לקוטר החריטה הפנימית כנגד החיצונית שלא יווצר מצב של ניתוק מהמסגרת . אצלי עובי הכלי כ-2 מ"מ לאחר שיש את הצורה הנ"ל ציירתי דוגמאות סתמיות ובעזרת מנוע תלוי יצרתי את החורים . שלב אחרון את מקום התפיסה של הפוטר הפכתי ל-3 רגלים
יפיפה. מושקע ביותרממשיך רצף של עבודות משמעויתיות....
Re: קערה עם פירסינגיפה מאוד ומעניין
שתף אם יש לך תמונות מהתהליך
Re: קערה עם פירסינגאיזה יופי של עבודה, ממש יפיפיה והסבלנות היא העיקר אני מניח. השתמשתה בדרמל ?, אולי יש תמונה של הרגליים ?. שנה טובה (עזרחית או לא זה לא משנה, העיקר שהשנה תהיה טובה)
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||