חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה עם פירסינג

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי ezerzur » 30 דצמבר 2013, 17:44

קערה מעץ מייפל עם פירסינג
קבצים מצורפים
IMAG0215.jpg
IMAG0217.jpg
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי shlomi » 30 דצמבר 2013, 19:12

שווה ביותר
מה תהליך העבודה אם אפשר בבקשה
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי yd » 30 דצמבר 2013, 21:41

מקסים ,איזה עבודה מדויקת,אהבתי.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי sirabs » 30 דצמבר 2013, 22:07

וואו
sirabs
סופר משתמש
 
הודעות: 468
הצטרף: 17 יוני 2012, 01:34

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי ezerzur » 30 דצמבר 2013, 22:40

תהליך העבודה - חתיכת עץ מרובעת !! בעובי מינימום 2" , קדיחה במרכזו ותפיסה עם בורג לפוטר / למחרטה .
חריטת החלק התחתון של הקערה עם שוליים לתפיסה לתפסנית , חריטת השוליים (הקטנת העובי ) כאשר החריטה היא מבחוץ לכוון המרכז ותוך כדי החריטה יצירת הקעור של ה"כנפיים" .
הפיכה וחריטה של פנים הקערה - יש לשים לב לקוטר החריטה הפנימית כנגד החיצונית שלא יווצר מצב של ניתוק מהמסגרת .
אצלי עובי הכלי כ-2 מ"מ
לאחר שיש את הצורה הנ"ל ציירתי דוגמאות סתמיות ובעזרת מנוע תלוי יצרתי את החורים .
שלב אחרון את מקום התפיסה של הפוטר הפכתי ל-3 רגלים
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

יפיפה. מושקע ביותר

הודעהעל ידי eyal g » 30 דצמבר 2013, 22:56

ממשיך רצף של עבודות משמעויתיות....
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי Moshe_z » 30 דצמבר 2013, 23:11

יפה מאוד ומעניין
שתף אם יש לך תמונות מהתהליך
סמל אישי של המשתמש
Moshe_z
סופר משתמש
 
הודעות: 532
הצטרף: 10 ינואר 2012, 15:22

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי dudi » 30 דצמבר 2013, 23:29

מלאכת מחשבת!
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי ykyk » 30 דצמבר 2013, 23:54

אהבתי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: קערה עם פירסינג

הודעהעל ידי umi » 31 דצמבר 2013, 01:14

איזה יופי של עבודה, ממש יפיפיה והסבלנות היא העיקר אני מניח. השתמשתה בדרמל ?, אולי יש תמונה של הרגליים ?. שנה טובה (עזרחית או לא זה לא משנה, העיקר שהשנה תהיה טובה)
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron