תפוס אותה....!!!!!
למאמון....במיוחד בשבילך.....
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
למאמון....במיוחד בשבילך.....הכוונה לדמות שבחרתי.....
תפוס אותה....!!!!! תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־11 אורחים | |||||