קופסא
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: קופסאעבודה יפה
ניגוד יפה של צבעים בעץ. לעניות דעתי שני הפיניאלים לא לגמרי מתאימים, אם להביט על הצורה הכללית של הקופסא-נמוכה ושמנה, הייתי מתאים לה פיניאל שמדבר באותה השפה. מכל מקום, עבודה ללא ספק ברמה גבוהה, אני אוהב את העובדה שאתה חיפשת את הפיניאל הנכון, והחלפת את הראשון, כי לפעמים קיימת בנו נטייה להתאהב במשהו, ללא יכולת לבקר אותו אובייקטיבית, חנוכה שמח .
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||