חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שעונים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שעונים

הודעהעל ידי zvika002 » 06 דצמבר 2012, 08:44

עשויים מענפי עצים שונים
בתחתיתם משטח ישר השומר על יציבות השעון בפני סבוב
קבצים מצורפים
f_wow_clock turn  20120501.JPG
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: שעונים

הודעהעל ידי ezerzur » 06 דצמבר 2012, 20:14

מקסים , אהבתי
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: שעונים

הודעהעל ידי haimh » 06 דצמבר 2012, 21:36

רעיון מצוין!! וביצוע יפייפה. באמת יפה מאוד..!!
והאמת היא שאני צריך 2-3 כאלו לחדרים במרפאה שלי..
באיזה קוטר השעון? והיכן רוכשים כאלו?

תודה רבה
חיים
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: שעונים

הודעהעל ידי yd » 06 דצמבר 2012, 21:41

עבודה יפה ומקצועית,איזה טקסטורה.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: שעונים

הודעהעל ידי i-pink » 06 דצמבר 2012, 23:00

פשוט מקסים.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: שעונים

הודעהעל ידי sarit zur » 07 דצמבר 2012, 09:08

מקסים... :!: :!:
מתאים לחנוכה..... שעון פורפרה... :D
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: שעונים

הודעהעל ידי zvika002 » 07 דצמבר 2012, 11:28

השעונים מוגדרים על פי הקוטר החיצון של הטבעת המתכתית.
השעון המוצג הוא של "2.
גוף השעון נקנה בארה"ב .
בית השעון(עץ) נעשה על ידי.
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: שעונים

הודעהעל ידי i-pink » 07 דצמבר 2012, 12:31

sa100sa - גרמת לי לצחוק בקול.

כדי שזו תהיה פורפרה כהלכה, צריך לרוקן אותה ולעשות חור בצד - אחרת היא לא תישרוק.

וצריך גם סין (השפיץ מתכת עם השייבה שעליו מגלגלים את החוט).

מישהו צריך להרים עכשיו את הכפפה ולחרוט פורפרה.. :)
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: שעונים

הודעהעל ידי umi » 07 דצמבר 2012, 19:23

יפייפה, זה לא יכול להיות אחרת ממך
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: שעונים

הודעהעל ידי haimh » 08 דצמבר 2012, 17:22

אוקי, הומלץ לי למצוא מנגנונים דומים בכל מיני חנויות יצירה..
תודה
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים