חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הקערה הראשונה שלי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי ervin » 01 דצמבר 2012, 23:46

אני לומד חריטה אצל יחיאל אדם נחמד מאוד את הקערה חרטתי מעץ פיקוס שימו לב
לצורה היפה של העץ קוטר 25 גובה 9 גמר בסילר.[/img]
קבצים מצורפים
IMG_0001.JPG
ervin
 
הודעות: 1
הצטרף: 11 אוקטובר 2012, 21:10

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי ranshara » 01 דצמבר 2012, 23:54

יפה מאוד,
מטלון??
רן.
ranshara
מנהל פורום
 
הודעות: 766
הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
מיקום: שדה אילן

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי zvika002 » 02 דצמבר 2012, 08:54

עבודה יפה וטקסטורה יפה של העץ.
לטעמי, עובי הדופן של הקערה גדול מדי.נסה להקטין את עובי הדופן
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי gal-galim » 02 דצמבר 2012, 15:56

קערה יפה -מסכים עם קודמי הדופן עבה במקצת - אך לכל הדעות מאוד יפה
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי ykyk » 02 דצמבר 2012, 18:32

עבודה יפה
לגבי עובי הדופן זה בא עם הניסיון ואז עובי הדופן יותר דקה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי i-pink » 02 דצמבר 2012, 22:45

נראה חמוד, מזכיר את הקערות שרואים בסרטים במנזרים..

מעבר לזה, פיקוס זה עץ עם שורשים איומים, ליצור ממנו עבודות נגרות זו ברכה :)
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי GILY » 04 דצמבר 2012, 22:59

יחיאל מטלון ?
הרווחת :lol:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: הקערה הראשונה שלי

הודעהעל ידי ezerzur » 05 דצמבר 2012, 00:51

יופי
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron