חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צלחת מעוטרת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כעת אני מבין על מה כתבו חברי-פורום אחרים...

הודעהעל ידי isidor » 23 נובמבר 2012, 16:04

שלום משה,
אני לא רואה שום כיתוב ליד הצילום ! לא בכרום ולא באקספלורר 8 !
אצרף כאן PRINT .
האם אלה עלי כותרת של גרניום?
קבצים מצורפים
Plate.JPG
זה העמוד שאני רואה
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: כעת אני מבין על מה כתבו חברי-פורום אחרים...

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 23 נובמבר 2012, 16:25

isidor כתב:שלום משה,
אני לא רואה שום כיתוב ליד הצילום ! לא בכרום ולא באקספלורר 8 !
אצרף כאן PRINT .
האם אלה עלי כותרת של גרניום?


עכשיו אני מבין על מה אתם מדברים, הבעיה היא לא בכרום ולא באקספלורר, אלא באתר - אתם גולשים בצורה המדורגת (Thread View), כפתרון זמני (אני לא אספיק לסדר את זה לפני שבת), אז פשוט לעבור ל Flat View

יש כפתור במסך שלוחצים עליו וזה מחליף את צורת הגלישה לצורה השנייה... ואז הכל יעבוד היטב... במוצ"ש אני אסדר את זה.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי zvika002 » 24 נובמבר 2012, 12:29

i-pink
לבקשתך מצורף תצלום מבט על
קבצים מצורפים
rsz_rim.jpg
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re:אתה חושב שאם היינו רואים את הכיתוב היינו שואלים?

הודעהעל ידי isidor » 24 נובמבר 2012, 17:50

מזל שמשה מנהל האתר הבין מה קרה...
אתה מפיק מוצרים לא שיגרתיים (יפה זה כבר עניין של טעם),
אבל קצת ענווה לא תזיק...
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי ranshara » 24 נובמבר 2012, 20:20

יפה מאד רעיון מעניין.
איך האפוקסי מגיב לעץ לאורך זמן? מישהו יודע?
רן.
ranshara
מנהל פורום
 
הודעות: 766
הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
מיקום: שדה אילן

Re:אתה חושב שאם היינו רואים את הכיתוב היינו שואלים?

הודעהעל ידי zvika002 » 24 נובמבר 2012, 23:04

חוסר ענווה????????? :o :?
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי yd » 24 נובמבר 2012, 23:15

יפה,באיזה עץ השתמשת?
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי zvika002 » 25 נובמבר 2012, 08:34

יאיר
הצלחת עשויה עץ אלון
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי i-pink » 25 נובמבר 2012, 10:26

צביקה, נראה מדהים!
עכשיו אפשר לראות את יופים של העלים ביתר בירור.
הפוליאסטר יצא לך פשוט צח ונטול בועות - מה הטריק??


אגב, העלים נראים כמו עלים של צמח הבוגונביליה.

לביגוניה עד כמה שאני זוכרת יש עלים בשרניים יותר ועגלגלים במקצת.

פרח הבוגונביליה:
תמונה
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: צלחת מעוטרת

הודעהעל ידי zvika002 » 25 נובמבר 2012, 11:47

צודקת ב100% .הפרח הוא בוגונביליה ולא ביגוניה. טעות :cry:
לאחר ערוב המאיץ עם הפוליאסטר נוצרים בועיות בכוס הערוב. אני נפטר מה"צרה" הזו ע"י הצבת הכוס על מכשיר חשמלי פועל ,לדוגמא מקצוע ,למשך מספר דקות.הרעידות גורמות לבועיות לעלות אל פני השטח ולהעלם. ישנם דרכים נוספות להפטר מהבועיות כמו תא ואקום אבל.........
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

הקודםהבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד