חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עוד כלי מוכער

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי ykyk » 20 נובמבר 2012, 14:50

שלום
כלי מסיסם שבו אני משחק עם הרגל מאיפה היא תצא ולאן היא תגיע.
מידות:34.5X15.5 ס"מ.
סיום : סנדיק סילר ופרנץ פוליש עם גלגל בד להברקה.
קבצים מצורפים
2012-11-19 08.25.12.jpg
2012-11-19 08.23.23.jpg
2012-11-19 08.33.11.jpg
2012-11-20 10.52.48.jpg
2012-11-20 10.53.05.jpg
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי icemen » 20 נובמבר 2012, 22:49

כלי יפייפה, יצא מדהים..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי zvika002 » 20 נובמבר 2012, 23:04

למה מכוער?
מיוחד מאד
חריטה ב-2 צירים היא מיוחדת עם תוצאות מרשימות
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי umi » 21 נובמבר 2012, 00:55

עבודה מאוד מיוחדת ויפה, האם יש גבול ליצירה ?
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי i-pink » 21 נובמבר 2012, 01:45

לא מכוער בכלל. אפילו מאוד יפה.

אבל מה זה?
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי ykyk » 21 נובמבר 2012, 03:28

שלום
אני אענה לכולם.
תודה על התגובות שלכם.
בקשר למכוער הוא קצת שונה .אבל אני לא חושב מכוער.
אני חושב שצריך להקטין קצת את הכדור.
בזכות זה שאני חורט בשני צירים אני יכול לקבוע מאיפה יצאת הרגל ולאן היא תגיע.
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי ykyk » 21 נובמבר 2012, 03:31

הרעיון היה לעשות קשר במרכז .אבל פחדתי להסתבך עם זה אז השארתי
את הכדור בשלמותו
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

מיוחד מאוד

הודעהעל ידי eyal g » 21 נובמבר 2012, 23:39

לא הצלחתי להבין איך חרטת בצורה אקצנטרית.
נראה כאילו הדפינה בתמונות הכי ממורכזת שאפשר.
תוכל אולי להסביר?
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: מיוחד מאוד כתבתי הסבר אני לא יודע למה הוא לא מופיע

הודעהעל ידי ykyk » 22 נובמבר 2012, 02:15

שלום
החריטה היא בשני צירים.
יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר.
1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום
לפוטר משני הצדדים.
2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט
משני הצדדים.
ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי.
3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק.
הכנסתי גם הסבר בתמונות.
המשך יום טוב
קבצים מצורפים
2012-11-19 08.25.12.jpg
העץ נמצא בין העוקצים ואני מתחיל לחרוט
2012-11-19 08.23.23.jpg
חריטה בציר שני מהצד הראשון
2012-11-19 08.33.11.jpg
חריטה בציר השני ואני עושה אותו פרוסה.
החריטה היא משני הצדדים
2012-11-19 10.40.54.jpg
העבודה פה אחרי חיתוך במשור הסרט
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 22 נובמבר 2012, 07:01, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: עוד כלי מוכער

הודעהעל ידי ykyk » 22 נובמבר 2012, 02:20

שלום
החריטה היא בשני צירים.
יש תמונות אבל בכול זאת אני אסביר.
1. אני עושה את הגזע עגול וקובע את גבולות הקערה והבסיס ועושה מקום
לפוטר משני הצדדים.
2.אני מוציא את הגזע ותופס אותו בין עוקצים במרכז של הגזע ואז אני חורט
משני הצדדים.
ויוצא לי כמו פרוסה כשבמרכז חרטתי כדור בין הבסיס לגביע .ואז לקחתי את זה למשור סרט וחתכתי.
3. אחרי זה עבודה ידנית עם פצירה לעגל ולעדן את כל העסק.

תיאור:
העבודה פה אחרי חיתוך במשור הסרט
תיאור:
חריטה בציר השני ואני עושה אותו פרוסה.
החריטה היא משני הצדדים
תיאור:
חריטה בציר שני מהצד הראשון
תיאור:
העץ נמצא בין העוקצים ואני מתחיל לחרוט
קבצים מצורפים
.jpg
תוצאה סופית
 (2).jpg
תוצאה סופית
 שני עוקצים לפני חריטה.jpg
העץ מוכן לחריטה בציר שני
t_2012_11_19_082323_869.jpg
חריטה ראשונה בציר שני
 הצדים בציר שני עשה ממנו פרוסה.jpg
חריטה משני הצדדים בציר שני
 חתכתי במשור סרט.jpg
אחרי חריטה חתכתי במשור סרט
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים

cron