חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אגרטל טבעות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

אגרטל טבעות

הודעהעל ידי zvika002 » 15 נובמבר 2012, 09:14

עשוי עץ ברוש
קוטר 18 ס"מ
גובה 15 ס"מ
קבצים מצורפים
f_wow_vase  20120401.JPG
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

יפהפה.

הודעהעל ידי eyal g » 15 נובמבר 2012, 09:57

הצורה החיצונית מזכירה לי את קערת הדבש של פו הדוב.
במה גימרת?
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: אגרטל טבעות

הודעהעל ידי haimh » 15 נובמבר 2012, 18:36

יפה מאוד,
מה הגימור?
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: אגרטל טבעות

הודעהעל ידי sarit zur » 16 נובמבר 2012, 08:19

לייק :!:
לא מגיע לו איזה מכסה חמוד? :roll:
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

גימור

הודעהעל ידי zvika002 » 16 נובמבר 2012, 10:46

הגימור בוצע בעזרת לכה אקרילית דו רכיבית, 5% ברק
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: אגרטל טבעות

הודעהעל ידי zvika002 » 16 נובמבר 2012, 10:49

כשיקבל מכסה כבר לא יהיה אגרטל אלא קופסה.
ברשימת המטלות גם קופסה כמו שאת מציעה :D
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: גימור

הודעהעל ידי haimh » 16 נובמבר 2012, 22:47

תודה, יצא מיוחד מאוד.
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: אגרטל טבעות

הודעהעל ידי umi » 17 נובמבר 2012, 04:02

יפה, אני עשיתי אחת כמעת זהה לפני כמה חודשים, אני אציג אותו לפורום, בהזדמנות זאת.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron