החברים מוזמנים להגיע למ.נ.מ. כפר סבא בימים רביעי, חמישי, ושישי, 14. 15. 16. לחודש זה, תתקיים פתיחה חגיגית ומכירות של כלים מחברות רבות ושונות.
חברי הפורום ואורחים מזדמנים, מוזמנים לפתיחה הנ"ל. זיגי
שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבאהחברים מוזמנים להגיע למ.נ.מ. כפר סבא בימים רביעי, חמישי, ושישי, 14. 15. 16. לחודש זה, תתקיים פתיחה חגיגית ומכירות של כלים מחברות רבות ושונות.
חברי הפורום ואורחים מזדמנים, מוזמנים לפתיחה הנ"ל. זיגי
Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבאהיי זיגי
מה יהיה מחירה של המחרטה - יצרןscheppach דגםDMT-450 / WL-500 תודה חיים
Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבא
חיים, מומלץ שתפנה ישירות לחנות, אנחנו לא קשורים אליהם עסקית, ולא יודעים את המחירים או אפילו אם דגם זה נמכר שם (למיטב ידיעתי אפשר לקנות בבסט טולס - הוא היבואן - אני חושב)... כמו כן, מומלץ להשוות למחירים אצל ספקים אחרים. כידוע אנחנו מפרסמים כל תערוכה כזו, אם היא מובאת לידיעתינו...
Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבאאוקי, תודה.
Re: שלושה ימי מכירות במ.נ.מ. כפר סבאזיגי תקנה במקומי ואני אצלול באילת במקומך
חברים תהנו מחווית הקניה ותשאירו משהו
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||