חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אגרטל משיטה שחורה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי GILY » 26 ספטמבר 2012, 20:11

שלום לכולם
עוד עבודה נוספת שסיימתי השבוע מפיצול של שיטה שחורה , את הגימור בצעתי שלשום בשמן - אך לצערי את התמונות צילמתי לפני .....
מימדים : "קוטר 28 ס"מ על גובה 20
קבצים מצורפים
 על המחרטה 1.JPG
הכלי על המחרטה לאחר ריקון פנימי
 שחורה שפה טבעית 2.JPG
תמונה נוספת
 שחורה שפה טבעית 3.JPG
תמונה שלישית מבט צד
 שחורה שפה טבעית 4.JPG
תמונה אחרונה
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי icemen » 26 ספטמבר 2012, 21:13

יצא מדהים..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי zvika002 » 26 ספטמבר 2012, 23:13

יפה מאד
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי umi » 27 ספטמבר 2012, 00:16

מיוחד מאוד, יפה מאוד אפילו עם עיניים של...דג או חייזר :)
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי GILY » 27 ספטמבר 2012, 15:33

תודה
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי shlomi » 27 ספטמבר 2012, 19:18

שאפו
כל הכבוד
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי ykyk » 27 ספטמבר 2012, 21:50

אהבתי
כל הכבוד מה שאתה מוציא מהסינית
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי yd » 27 ספטמבר 2012, 23:21

עבודה יפה ומענינת,אהבתי את הסיום הטבעי.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: אגרטל משיטה שחורה

הודעהעל ידי sarit zur » 01 אוקטובר 2012, 10:15

גילי -
יפהפה!!!
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים