שלום לכולם
עוד עבודה נוספת שסיימתי השבוע מפיצול של שיטה שחורה , את הגימור בצעתי שלשום בשמן - אך לצערי את התמונות צילמתי לפני .....
מימדים : "קוטר 28 ס"מ על גובה 20
אגרטל משיטה שחורה
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אגרטל משיטה שחורהשלום לכולם
עוד עבודה נוספת שסיימתי השבוע מפיצול של שיטה שחורה , את הגימור בצעתי שלשום בשמן - אך לצערי את התמונות צילמתי לפני ..... מימדים : "קוטר 28 ס"מ על גובה 20
Re: אגרטל משיטה שחורהמיוחד מאוד, יפה מאוד אפילו עם עיניים של...דג או חייזר
Re: אגרטל משיטה שחורהאהבתי
כל הכבוד מה שאתה מוציא מהסינית
Re: אגרטל משיטה שחורהעבודה יפה ומענינת,אהבתי את הסיום הטבעי.
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||