חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צלחת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

צלחת

הודעהעל ידי umi » 27 ספטמבר 2012, 19:47

המרכז לא מספיק מדוייק כי הדבקתי בלי סרט הידוק שכבר יש לי
קבצים מצורפים
P9260981.JPG
P9260985.JPG
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: צלחת

הודעהעל ידי shlomi » 27 ספטמבר 2012, 20:03

מרשים מאוד
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: צלחת

הודעהעל ידי ykyk » 27 ספטמבר 2012, 21:46

כל הכבוד
אתה בדרך הנכונה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: צלחת

הודעהעל ידי i-pink » 28 ספטמבר 2012, 00:47

בהתחלה זה היה נראה כמו סט של צלחות בערמה.

ואז קלטתי שמדובר באחת.

אני חושבת שמישהו צריך להרים את הכפפה ולעשות סט של 4-6 צלחות עץ אגזוטיות לארוח.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: צלחת

הודעהעל ידי zvika002 » 28 ספטמבר 2012, 00:54

מרשים מאד
מה המדות?
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: צלחת

הודעהעל ידי umi » 28 ספטמבר 2012, 14:57

תודה,
רוחב: 23.5, גובה:3.5 ועומק: כמעת 2.5 ס"מ.
גימור: סנדינג סילר ווקס פוליש של מילנד
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: צלחת

הודעהעל ידי zvika002 » 28 ספטמבר 2012, 15:41

אומי,הכותרת שנתת והמידות שציינת הם אכן של צלחת.
הפרופיל שביצעת הוא של קערה.
פרופיל של צלחת נקרא ogee
חפש בגוגל ogee shape ושדרג את עבודותיך עשרת מונים
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: צלחת

הודעהעל ידי GILY » 28 ספטמבר 2012, 23:01

כל הכבוד
ברוך הבא לעולם הדבקות הסיגמנטים !!
וחג שמח :wink:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: צלחת-ותמונה של הקערה הבאה

הודעהעל ידי umi » 29 ספטמבר 2012, 00:01

לצביקה: תודה על ההערה, אני אבדוק מה שכתבתה. אני חרט מתחיל +/-, פחות משנה, אז מוכן לילמוד ונהנה לילמוד.
תודה גם לגילי.
אגב, הקערה הבא (לא צלחת) תהיה יותר ישרה כי קניתי מותחן להדבקה במרובע או בעיגול. שולח תמונה
קבצים מצורפים
P9250974.JPG
4 הפינות שנחתכו מהקערה הנוכחית ב 45 מעלות מודבקות
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: צלחת -מרהיב לחלוטין!!!

הודעהעל ידי sarit zur » 01 אוקטובר 2012, 10:14

אהבתי. מאוד :shock:
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים

cron