המפגש הבא יתקיים אצלי ביום ו' 7.9 משעה 9:00 ועד ...... יאללה, כוללללללם מוזמנים,
תכנים ופרטים בהמשך.
מאמון, אתה מכין איזה הרצאה על צביעה?
מפגש נגרים
14 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מפגש נגריםהמפגש הבא יתקיים אצלי ביום ו' 7.9 משעה 9:00 ועד ...... יאללה, כוללללללם מוזמנים,
תכנים ופרטים בהמשך. מאמון, אתה מכין איזה הרצאה על צביעה?
Re: מפגש נגריםצר לי ז'ילבר התאריך שנקבע אינו מתאים לי. מקווה שתסתדרו בלעדי, או שניתן לקבוע מועד אחר.
Re: מפגש נגריםודאי ודאי, בשמחה
Re: מפגש נגריםאיך כל המפגשים נקבעים בזמנים שאני תפוס.
איפה אתה גר? אולי אצליח להצטרף יותר מאוחר. ואם התאריך ישתנה זה יהיה מבורך. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: מפגש נגריםדניאל תבדוק באם מישהו מתנכל לך מלמעלה, וקובע את המפגשים דוקא בימים שאתה לא יכול לבא. שווה בדיקה!!!
תוצאות ההצבעהרעננה - כן
Re: מפגש נגריםשעה אני מנסה, שעה שלמה ולא מצליח להכנס לאינטרנט דוקא בניו יורק הטכנולוגית כל כך. מכל מקום, תוצאות ההצבעה במנהטן - YES. שבת שלום
14 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־6 אורחים | |||||