מצרף תמונות של קערית
הגזע נכרת לפני חצי שנה, נאטם, והבקע להפליא. ניסרתי בשישי עם מסור שרשרת, והצלחתי לבדוח מהבדקים ולהוציא חתיכה יפה.
התחלת חריטה במוצ"ש. נשארה דפונה בצ'ק ליומיים והתעוותה משמעותית.הפרש ל 1 ס"מ בקוטר הרחב ביותר.
בגלל יופי העץ, וגם עובי מינימלי (כבר לא נשאר לי יותר מ5-6 ממ במקומם הצר ביותר) החלטתי לשייף ולגמר.
יצא מעניין אך עם מספר מקומות לא גמורים (סימני מדרגות בעיקר בבפנוכו של הקערה).
התנסיתי גם במילוי חור. מעכתי פנימה שבבי פליז הדבקתי בדבק מהיר. הפליז יצא טוב, הדבק המהיר זלג והיה קשה ללטשו.
יש לי מסקנות בשפע, אבל אשמח לשמוע תגובותיכם.
