|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
-

dudi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 790
- הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23
על ידי ykyk » 16 אוגוסט 2012, 16:15
עבודה יפה.
אבל מה קורה פה איזה עץ זה ומה זה הטלאי?
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי Moshe Eshel » 16 אוגוסט 2012, 17:02
דודי, אהבתי!
ידעתי איך נראה הפרי של העץ, אבל גם העץ עצמו נראה טוב מאוד, מזכיר אגס - חלק ומעניין.
האגרטל מאוד מסקרן, האם ההבדל בצבע נוצר מגימור שונה או ככה זה באופן טבעי (ואם זה טבעי, איך תכננת את זה כל כך יפה?)
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי umi » 16 אוגוסט 2012, 19:56
חרוט מאוד יפה ומעניין, יש כאן משהוא אחר?, עושה רושם שיש משהוא בתוך האגרטל, כמו צוואר בקבוק ?, האם החלק החתוך הוא מודבק ?. מה שלא יהיה מאוד מעניין
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי icemen » 16 אוגוסט 2012, 21:50
כלי יפייפה.. אהבתי..!
-
icemen
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1852
- הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49
על ידי gal-galim » 16 אוגוסט 2012, 23:07
עבודה יפיפיה!
-
gal-galim
- סופר משתמש
-
- הודעות: 182
- הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16
על ידי dudi » 17 אוגוסט 2012, 01:35
האגרטל עשוי מעץ שנקרא בנקסיה. לצערי אני לא יודע את השם העברי. בקישור מימין למטה רואים את האצטרובלים שלו. יש אנשים שחורטים מהם עטים וכדים קטנים שיוצאים מאוד מיוחדים.
האגרטל התחיל כ hollow form אבל בגלל סדקים בעץ נשברה לו חתיכה מהצוואר. בנסיון לעשות מהלימון לימונדה החלטתי לעשות צורה של אגוז מקדמיה.
הקטע השקוע הוא פשוט גילוף בדופן צבוע בקצת מגוון.
אומי, יש לך עין חדה  . אכן יש בפנים בקבוק של בירה (חתוך באמצע הצוואר).
תמיד כשאני מכין אגרטלים אני משלב בהם בקבוק או צינצנת כדי שיוכלו להכיל מים מבלי לפגוע בעץ.
-

dudi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 790
- הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23
על ידי umi » 17 אוגוסט 2012, 14:15
דודי שלום,
אולי העין חדה אבל המוח אולי לא כל כך,
לא במין איך הכנסתה את הבקבוק דרך החור הצר, אלה אם הבקבוק מאוד צר, אולי יש לך תמונה הוספת?
תודה
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי yd » 17 אוגוסט 2012, 21:44
יפיפה ,מקסים,אהבתי את השקע בעץ.
-
yd
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1006
- הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50
על ידי dudi » 18 אוגוסט 2012, 05:04
כשאני עושה hollow form אני עושה hollow form מזוייף  .
כלומר, כל הריקון נעשה מפתח יותר רחב בתחתית. אחר כך אני מכניס את הבקבוק, חורט פקק מעץ (רצוי אותו עץ כמו האגרטל) ומדביק אותו.
צירפתי לך תמונה של התחתית.
- קבצים מצורפים
-

- תחתית
-

dudi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 790
- הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
|