מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקות
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותהקעריות הסדוקות מעץ לא ידוע. יש גם עוד קעריות מאיזדרכת אבל לא גזה אלה ענף שהיה לי ב "בוידם" משנת 79.
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותנחמד
ראית פעם מי שהוא עשה קערה שהשוליים שלה פנימה קצת קונים ושם 2 כדורים בניהם מפיות מה שקורה הכדורים שואפים תמיד לרוץ למרכז ואז הם מחזיקים את הנייר. נסה את זה. ביי
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותעבודה יפה מקצועית ומיוחדת.
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותאומי, יופי של עבודות..!
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותתודה, הפירגון מעל המצופה, התלבתתי אם להציג את הקעריות, אבל נראים לי חמודים , למרות הסדקים, חוץ מזהכשרשר עשיתי את הקערות זה היה יותר לאימון ורכישת ניסיון, ובמאת למדתי כמה דברים טכנים במיוחד לשימוש נכול של המפסלות, זה כבר היה שווה
שוב תודה רבה
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותאהבתי מאוד את מחזיק המפיות, אלגנטי ומושקע (למרות שהתחתית יפה מדי, הרי היא מכוסה כל הזמן במפיות
הקעריות נראות נחמד, אהבתי את השימוש במטבע על מנת ל"החביא" את התחתית... בפעם הבאה תנסה לעשות קעריות גם מעצים יציבים יותר (בלי הסדקים), הן יכולות להיות מאוד שימושיות (אנחנו שמים מלח, אבא שלי משתמש בדומה למפרטים לגיטרה וכו').
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקות
מחזיק מפיות: אני פרפקציוניסט, אז גם אם לא תמיד רואים, אני יודע שאם יראו זה יהיה יפה, חוץ מזה יש לי די הרבה פורנירות בחתיכות קטנות, אז אם לא אשתמש בהם היום, אז מתי בקשר לקעריות עם הסדקים: אני חרטתי אותם יותר כדי להתאמן ולילמוד, ותאמין לי שלמדתי הרבה מהקעריות וכאשר סיימתי אותם, הם נראו לי נחמדות, למרות הסדקים, אגב הסדרים הם לרוב בחוץ ולא בתוך הקערית, אפשר לשים ביפנים מה שרוצים. ותודה על הפירגון.
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקות
אה umi, כמה תרגולים שאני עשיתי, תאמין לי שאני יודע על מה אתה מדבר... יש לי עדיין (איפהשהו) את המוט הראשון שתרגלתי עליו חריטת חרוזים, ואת הנסיון הראשון שלי לעשות כלי שחמט (אף פעם לא סיימתי), את כולם אני שומר - כי יש לי הרבה מקום - וגם כדי שאני אף פעם לא אשכח מאיפה באתי, ואדע להעריך לאיפה הגעתי... לגבי הפורניר, גם לי יש חתיכות שקיבלתי מתנה ממי השרון (השאריות מהחיתוך), ואני משתמש בהם בתור נייר, חומר לילדים לשחק ולהדביק ביצירות שלהם, ומדי פעם לפרוייקט קטן. אין ספק שזה מוסיף המון למראה! והפרגון אמיתי לגמרי, אני מאוד אוהב שהעץ מתעוות אחרי שמסיימים את החריטה, אם הוא לא נשבר אז האפקט מאוד מעניין ובדרך כלל נראה טוב! אבל יש גם הרבה יופי כשהכלי נשאר כמו שעשית אותו - לכן המלצתי על עץ יציב (מיובש כל צרכו) - שלא יזוז אחר כך. בברכה, משה
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותלמשה:מסכים עם כל מה שאמרת. הסדקים היו לפני שחרטתי את עץ, לא הופיעו אחרי ובכל זאת חרטתי יותר כדי לרכוש ניסיון בחריטה. אחת הקעריות מ EUCALIPTUS, הבהיר יותר, היה עץ רטוב ו..חרטטי וייבשתי אותו במיקרוגל (תוך שקילה) ואחרי כן שמרתי בשקית נילון זמן מה וחרטתי שוב.
כעת אני מעלה עוד קערית מזית רטוב לגמרי, הרגשתי את הרטיבות בזמן החריטה, חרטתי חלקית ושמרתי בשקית ניילון וממתין. מישהוא חתך חלק מהעץ והביא לי אותו. מקוה שלא יסדק
Re: מחזיק מפיות, וכמה קעריות סדוקותפשוט יפיפיה!
אין על זית.
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||