שלום
מתקן להחזיק את הכלי לצורך ציור או לעשות חורים כמו שכשוו זה
במודה.
לא לכלום יש מקום אז אני בניתי את המתקן שישב על המסלולים. למי שי מקום
אפשר גם להכין פלטה חלקה ואז לתפוס לשולחן עם ברגים.
ביי
מתקן
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: מתקןהי ישראל,
אפשר עוד קצת תמונות? תמיד רציתי אחד כזה... איך אתה קובע את הזווית של ההחזקה? ציר כדורי וברגים?
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||