עגור
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: עגורישראל, זה מיוחד ומקסים, הרעיון והביצוע!
האם בעברית עגורן נולד מעגור? או עגור נולד מעגורן? הם די דומים! באנגלית קוראים להם לפעמים CRANE שזה גם עגורן.... באנגלית עתיקה יותר מקובל לקרוא להם GRUS שאולי הצליל דומה לעגור....?
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||