אני שוקדת על בניית מכונת CNC, ואחד השימושים שאני מעוניינת לעשות בה הוא חריטה וכירסום עדין במיוחד, עם כרסמים מאוד עדינים של 0.8 - 0.2 מ"מ
יש לי דרמל מקורי חדש מסידרה 4000 ודרמל סיני זבלה של יונדאי.
שניהם סובלים במיד כזו או אחרת מזריקה קטנה של הרוטור - דבר שישבור כרסמים דקים מאוד.
על מה אתם ממליצים?

