שלום לכולם
כערה שלישית שבצעתי בפורמט זה גובה 18 ס"מ קוטר 32 ס"מ עומק 15 ס"מ
תהנו
קערת סיסם חדשה על 3 רגליים
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםשלום לכולם
כערה שלישית שבצעתי בפורמט זה גובה 18 ס"מ קוטר 32 ס"מ עומק 15 ס"מ תהנו
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםנראה מעולה
אתה יכול לספר קצת על הטכניקה של ביצוע הרגליים?
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםהי מושיק
מצ"ב מצגת הסבר
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםתודה
מצריך זהירות כשמסיימים את התפיסה לפוטר.
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםתוצאה מרשימה. כל הכבוד
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםקערה מאד יפהפיה!!!
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםי פ י פ ה כל הכבוד
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםיופי של עבודה..!
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםממש יפה, שיחקת אותה . תביא אותה למפגש ביום שישי
Re: קערת סיסם חדשה על 3 רגלייםיצא יפה ,וגם הטקסטורה של העץ מקסימה.
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||