חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דרמל או מנוע צורפות ?

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי ben_e » 09 יולי 2012, 22:34

שלום !
ברשותי דרמל של וולף עם צינור גמיש אך ללא דוושה , ברצוני לשדרג את החוויה לדרמל עם דוושה ....מתלבט בין הדרמל המקורי 9100 לבין מנועי צורפות (האם חזקים כמו הדרמל - 300W ?) או אם למישהו יש רעיון אחר למכשיר עם דוושה וצינור ..אשמח
תודה !
ben_e
 
הודעות: 3
הצטרף: 27 ספטמבר 2011, 01:49

Re: דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי elis » 11 יולי 2012, 14:43

אני לא מכיר את הדרמל טוב אבל נדמה שיש לו פותר המאפשר השימוש בכלים עם קוטר ציר משתנה .במנוע צורפות אפשר להשתמש רק בקוטר אתד וכל הכלים שלו הם בקוטר ציר 2.2 ממ .
elis
 
הודעות: 5
הצטרף: 13 פברואר 2012, 12:56

Re: דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי Alex Milch » 12 יולי 2012, 08:18

גם לי יש את המכשיר של וולף. קנה דוושת מפסק בכל עסק לסיטונאות חשמל ותוכל להפעיל עם הרגל. עדין לא תוכל לשלוט במהירות אלא באמצעות הכתתור שעל המכשיר.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי moshik » 12 יולי 2012, 11:49

המכשירים של FOREDOM הם מעולים
יש בארהב המון יד שניה בEBAY
אפשר גם למצוא 230V

צריך לשים לב לשיטה בא אתה רוצה לשים את הביטים
יש מספר שיטות שהם שונות בעיקר במהירות ההחלפה ובקוטר המכסימלי של
הצוואר.

אני משתמש בפוטר קטן עם מפתח (כמו במקדחה)

ההבדלים במחירים זה לפי העוצמה של המנוע
הם מותאמים לגמרי לדרמל

הנה דוגמא:
http://www.ebay.com/itm/FOREDOM-K-5240- ... 41656a65b1
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי ben_e » 12 יולי 2012, 20:39

מעולה, תודה
ben_e
 
הודעות: 3
הצטרף: 27 ספטמבר 2011, 01:49

Re: דרמל או מנוע צורפות ?

הודעהעל ידי ezerzur » 14 יולי 2012, 08:46

המכשיר של דרמל אינו מיועד לעבודה ממושכת !! מקסימום רבע שעה , מכשיר הצורפות מיועד לכך , וטעה ידידי שכתב כי עובד עם קוטר אחד בלבד , ניתן לקנות ראש עם תפסנית קטנה כמו במקדחה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים