חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

התייעצות לגבי קניית מחרטה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהעל ידי sirabs » 10 יולי 2012, 00:51

נתקלתי במודעה ביד2 על מחרטה במחיר סביר בשבילי (1000), מישהו יכול לתת חוות דעת עליה לפי התמונה? איך זה בתור התחלה (ממש התחלה- אף פעם לא התנסיתי בחריטה...)? ?

תודה חברים!
קבצים מצורפים
.JPG
זו המחרטה
sirabs
סופר משתמש
 
הודעות: 468
הצטרף: 17 יוני 2012, 01:34

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהעל ידי moshik » 10 יולי 2012, 00:56

לפני שרוכשים כלי חריטה (כולל מחרטה) עדיף לקחת קורס מקצועי
אח"כ יודעים פחות או יותר מה רוצים .
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהעל ידי ezerzur » 10 יולי 2012, 09:39

המחרטה קטנה והמנוע בהתאם , קצת חלש לטעמי , באתר קיימת מחרטת צינור (כחולה ) באותו מחיר , עדיפה , רק שים לב לשם התחלה עליך לקנות סט מפסלות ובהמשך תפסנית - נוחיות , אני עבדתי בהתחלה עם מחרטה פשוטה ללא כל ידע מוקדם וצלחתי , מאוחר יותר לאחר כשנה רק אז קניתי תפסנית והאמת הסתדרתי גם בלעדיה ,
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהעל ידי icemen » 10 יולי 2012, 09:44

המחרטה הקטנה מיועדת לדברים קטנים כגון חריטת עטים,וכלים קטנים מאד..
(חבל להשקיע בה מאחר וכשתרצה לעשות דברים גדולים,תצטרך לקנות אחרת גדולה וחזקה יותר)
אל תיגע במחרטת צינור,קשה לכוון ולדייק מרכוז איתה..(חבל על הכסף..)
קח קורס לחריטה, ובסופו, תדע בדיוק מה אתה רוצה ומה כדאי לקנות..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהעל ידי sirabs » 12 יולי 2012, 00:18

תודה :)
sirabs
סופר משתמש
 
הודעות: 468
הצטרף: 17 יוני 2012, 01:34


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron