חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הזמנתי את שלי עכשיו....

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

הזמנתי את שלי עכשיו....

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 21 נובמבר 2007, 21:29

לרוקלר (http://www.rockler.com) היה מבצע על הג'ט 1642 - הנחה של $200 וגם ג'ט עשו מבצע על המבצע של משלוח חינם (בתוך ארצות הברית)

יצא $1400

ועוד מס משוער $330
ועלות הובלה של $250

נראה מה נעשה עם ביטוח אם בכלל והגענו לקצת פחות מ$2000 דולר לעסקה, בשקלים פחות מ8000 ש"ח להכל כולל הכל (המחרטה 220 V ושתי כוח סוס, מהירות משתנה) לדגם פחות מוצלח הוצע לי בישראל מחיר של 12,000 ש"ח אחרי הנחה...

עכשיו צריך לכסוס ציפורניים שכרטיס האשראי יאושר ואז לחכות חודש חודשיים שתגיע לבית החדש שלה (אם לא יהיו שביתות בנמל או במכס)....

ותודה למושיק על שהציג את העלויות של האחות הגדולה ול Usaddress.com על השירות ללא תחרות. ולהורי שהביאוני עד הלום. והכי הרבה לאשתי האהובה שלא מצמצה כשאישרה את השחיתות..... :lol:
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: הזמנתי את שלי עכשיו....

הודעהעל ידי Pini Gold » 21 נובמבר 2007, 21:43

עם מוזר אתם החרטים. :roll:
אצלנו, הנגרים, האישה היא העושה את ההזמנות ואנו לא מעיזים למצמץ.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: הזמנתי את שלי עכשיו....

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 21 נובמבר 2007, 21:51

זה לא מפתיע במיוחד, אסור לשכוח שהאישה יודעת שעם המחרטה באות גם קערות חדשות לסלט ולכל הפיצ'פקס שהן אוהבות לשים על שולחן האוכל....
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: תתחדש,החלטה טובה..

הודעהעל ידי moshik » 21 נובמבר 2007, 21:55

כל עוד אתה חוזר בערב הביתה אשתך תהיה מרוצה.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

תתחדש ותהנה משה. מניסיוני בעלויות דיי דומות

הודעהעל ידי yossi » 21 נובמבר 2007, 22:27

הביטוח יעלה כ 43$
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: תתחדש ותהנה משה. מניסיוני בעלויות דיי דומות

הודעהעל ידי Eliko » 21 נובמבר 2007, 22:53

בשעה טובה ומוצלחת...
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: תתחדש ותהנה משה. מניסיוני בעלויות דיי דומות

הודעהעל ידי idomohar » 21 נובמבר 2007, 22:53

מושון יקירנו. מברוק!

בואו נתרגן כל הפורום ונקנה לך מתאם חדש לתפסנית שיתאים להברגה החדשה...

יש לך TALON?
idomohar
משתמש ותיק
 
הודעות: 47
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:50

Re: הזמנתי את שלי עכשיו....

הודעהעל ידי bar tal » 21 נובמבר 2007, 23:09

תתחדש
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: תתחדש ותהנה משה. מניסיוני בעלויות דיי דומות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 22 נובמבר 2007, 08:03

idomohar כתב:מושון יקירנו. מברוק!

בואו נתרגן כל הפורום ונקנה לך מתאם חדש לתפסנית שיתאים להברגה החדשה...

יש לך TALON?


אכן צריך מתאם... אחרי ה"חג" נזמין מוואנווי... חוץ מזה לשמחתי אין לי עוד אביזרים שמתלבשים על ההברגה (למעט פייספלייט - אבל זה בא חדש עם החדשה).... אז לא צריך לקנות מתאם כולל ב$60 רק את של וואנווי ב $25
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד