חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי imbarg » 24 יוני 2012, 10:56

הבן שלי , בן 12, החליט לפתח תחביב חדש...
imbarg
 
הודעות: 1
הצטרף: 24 יוני 2012, 10:54

Re: מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי gal-galim » 24 יוני 2012, 21:11

תן מיקום אם תרצה להגיע לבד או
חפש במדינת האינטרנט
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 24 יוני 2012, 21:31

סכין גילוף בסיסית - כל אולר איכותי יתאים (ויקטוניקס השוויצרי, וכו').
יש כמובן מגוון עצום וכל מיני סוגים, גוונים ומינים... אבל קודם צריך להבין מה רוצים לעשות.
כאמור, סכין כמו של אולר שוויצרי זו התחלה לא רעה, יוכל לקלף ענפים ולגלף דברים בסיסיים ומעלה בעזרת הסכין בלבד. אחר כך כשלומדים ומתמחים הוא בטח כבר ידע לבד מה הוא צריך בשביל להתקדם.

הדבר הכי חשוב בעסק זה ללמוד איך להשחיז את הסכין ולשמור עליה חדה.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי zigi » 24 יוני 2012, 22:09

ועוד יותר חשוב, ללמד איך להשמר מפגיעות של הסכין.
צורת אחיזה, הזוית, הכיוון , שימוש בציוד מגן אישי, משקף מתאים כפפות וכו' ובהצלחה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי ben_e » 09 יולי 2012, 22:42

יש את הסכינים של OPINEL שיצא לי לגלף איתה קצת והיא ממש טובה - וממש חדה ! ראית אותה בחנויות מטיילים.
אז בהצלחה ולגלף מהגוף והלאה כן ?!
ben_e
 
הודעות: 3
הצטרף: 27 ספטמבר 2011, 01:49

Re: מישהו יודע היכן ניתן לרכוש סכין גילוף?

הודעהעל ידי i-pink » 11 יולי 2012, 13:19

יצא לי לעשות כמה עבודות גילוף קטנות עם סכין יפנה צרה של אולפה, (יש לה להבי נירוסטה, והם קצת יותר עבים ועמידים מהלהבים הפשוטים.

לדוגמא טיילפיס לכינור חשמלי שגילפתי עם הסכין יפנית הזו.
http://www.fresh.co.il/vBulletin/showth ... p?t=543417
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron