חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קעריות לאגוזים ולקליפות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קעריות לאגוזים ולקליפות

הודעהעל ידי eyal g » 21 יוני 2012, 21:24

2 קעריות. אחת מאבוקדו ואחת ממשקוף מגולף ישן (החום הכהה). אני אשמח אם מישהו יוכל לזהות את סוגו.
התחלתי לבסס את היכולות בחריטה והשחזה, וכרגע אני רוצה רוצה להתמקד בייצור קערות.
האבוקדו הוא חתיכה בקועה מאוד שרציתי רק לשחק איתה קצת. את הסדקים סגרתי באפוקסי, ולדעתי זה יצא קצת פלסטי ומנותק מהדוגמא של העץ. עדיין הוא מאוד מעניין ומיוחד.
הגימור FRICTION POLISH. מניסיון מועט עם שלאק, זה נותן את אותו אפקט אולי טיפה יותר מבריק.
הבטחתי לאלכס סקירה, אבל קשה לי מניסיון מועט יחסית להעביר מסר אמיתי לגבי גימור זה.
תהנו
קבצים מצורפים
1.JPG
2.JPG
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: קעריות לאגוזים ולקליפות

הודעהעל ידי umi » 22 יוני 2012, 03:45

יופי של עבודה וגם של עצים. כל הכבוד
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קעריות לאגוזים ולקליפות

הודעהעל ידי ezerzur » 22 יוני 2012, 06:29

הכי חשוב שאתה נהנה כל השאר הבל הבלים , יפה מאד
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

עוד עבודה מהבוקר - מעמד לעטים

הודעהעל ידי eyal g » 22 יוני 2012, 14:43

היום ייצרתי מעמד לעטים לעבודה וסגרתי את הסדק עם דבק נגרים ואבקת ליטוש. אני חייב לומר שאנני אוהב את התוצאה הסופית, על אף שדחסתי בחוזקה פנימה.
לבסוף יישמתי על זה WOOD FILLER שקיבלתי פעם מקרוב משפחה. נראה כמו צבע פסטל של הילדים.
העץ הוא שיח גינה/נוי.
אין לי מושג מה שמו.
קבצים מצורפים
4.JPG
סדק מימין
5.JPG
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron