חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מה זה פריקשן פוליש?

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי Alex Milch » 28 מאי 2012, 16:54

האם באמת יש דבר כזה? שאלתי בתוך שירשור ולא קבלתי תשובה...
היכן קונים? או איך מכינים?

תודה למי שיאיר את עיני...
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי zigi » 28 מאי 2012, 16:56

צריך לשאול את אלכס הוא בודאי יודע :P :P :P :P :P :P :P

אלכס ידידי , אני מקוה שיהיה מישהו שיוכל לענות לך, אולי מושיק??? או רן ???? בכל אופן בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי Alex Milch » 28 מאי 2012, 19:22

זיגי תודה על הרצון, לאלכס אין מושג, הוא רק התחיל לחרוט. תראה מה נהיה, הוא התחיל לדבר אל/על עצמו בגוף שלישי מרוב תיסכול.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי isidor » 28 מאי 2012, 19:45

פשוט כתבתי בגוגל FRICTION POLISH...

כאן סירטון הדגמה:
http://www.youtube.com/watch?v=JsgeAfS-fB8


וכאן למטה כל השאר...

http://www.google.co.il/#hl=en&gs_nf=1& ... 29&bih=585
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי Alex Milch » 28 מאי 2012, 20:21

אני מודה לך isidor.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

קניתי שבוע שעבר מיהודה ורשבסקי

הודעהעל ידי eyal g » 28 מאי 2012, 21:01

אני אשתדל לעדכן לגבי השימוש ברגע שאוכל, אבל אני מניח שיקח לי שבועיים לפחות עד שאבצע מספיק נסיונות כדי לחוות דעה.
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: קניתי שבוע שעבר מיהודה ורשבסקי

הודעהעל ידי Alex Milch » 28 מאי 2012, 23:11

אני ממתין, יש לי סבלנות להבטחה עתידית.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי zigi » 28 מאי 2012, 23:27

אלכס, אף פעם אל תאבד תקוה, בסוף מוצאים פתרון לכל דבר, בשביל זה יש חברים, או גוגל
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי icemen » 28 מאי 2012, 23:46

פריקשן פוליש הוא סוג של שמן גימור,שמיישמים אותו במריחה על הכלי לאחר החריטה,הליטוש והסנדינג סילר,
ואז עם סמרטוט כותנה שמצמידים למוצר המסתובב במהירות גבוהה, נוצר חיכוך המלווה בחום, שיוצר מעטה מבריק וקשה על המוצר..
יש ליהודה וורשבסקי מוצר כזה שנקרא מיילנד שנמכר בבקבוק של חצי ליטר בכ-80 ₪ (לי הספיק לשנתיים..)
בהצלחה..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: מה זה פריקשן פוליש?

הודעהעל ידי ykyk » 29 מאי 2012, 04:40

שלום
אני משתמש בפרנץ פוליש והוא כמו פוליטורה כמה שמהר יותר אתה מסובב את הכלי
במחרטה עם מטלית עם החומר זה מבריק יותר וכמובן אצל יהודה רכשתי.
לא צריך לנסוע עד לירושלים הוא גם שולח בדואר.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron