קערה מארוקריה עם פירסינג
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגממש יפה ומעניין.
שיהיה בריא זה שיש לו את הסבלנות לעשות את החיתוכים היפים. יישר כח.
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגלא בעיה בכלל.. את החורים קונים מוכנים, ומדביקים על הקערות..
עבודות יפיפיות..!
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגהיי! חסרות עיניים... למה חתכת אותן
קצת שיחקתי בפירסינג אצל אלי אביסרה (יחד עם אוריאל בסדנת אומן) והיה המון כיף!!! זה ארוך ומייגע, אבל כמו שרואים כאן - התוצאות מצדיקות את המאמץ. מקסים!
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגקערה מיוחדת ויפה.
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגעבודה מדהימה. איך עושים את הפירסינג ? הסבר בבקשה
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגלאחר חריטת הכלי / במקרה זה קערה , תוחמים את השטח אותו אנו רוצים לעבוד עליו ע"י סימון שני פסים - עליון ותחתון ,
השלב הבא הוא ציור הצורה ביד חופשית כאשר יש להשתדל לשמור על רווחים שווים בין החלקים וצורה זהה פחות או יותר השלב הבא הוא קיבוע החלק ללא תזוזה , והתחלת עבודה עם משחזת אויר או מכשיר דומה , קדיחה וכרסום , העבודה נעשית בזהירות מאחר ולמשחזת יש נטיה "לברוח " בקערה שלפניכם עבודת הפירסינג בלבד לקחה כ- 5 שעות
Re: קערה מארוקריה עם פירסינגכל הכבוד, יצא מדהים .
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||