חריטות חדשות
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חריטות חדשותהנה שתי חריטות חדשות. אחת מעץ חרוב והשניה מעץ פדוק.
Re: חריטות חדשותיפה מאוד עבודות מיוחדות ....
ודרך אגב סיבה נוספת ללכת לסופר ולהשלים את מלאי הסוכריות ....
Re: חריטות חדשותעבודות מקסימות!!!!!
מעולם לא עבדתי עם פדוק האם זה הצבע המקורי שלו או שהוא מגוון בגימור?
Re: חריטות חדשות
אהבתי את השילוב של הפליז, במיוחד שהוספת גם לידית, מצליח להתחבר מאוד יפה לעיצוב של הכלי... לחרוב חסר משהו, לדעתי הגימור לא הוסיף את כל מה שיכל, הלקה חסרת חיים במקצת ואולי זה רק איכות התמונה... מצאתי שחרוב מרוויח המון משילוב עם שמן זית בגימור לפני האטימה (מוסיף גוון צהבהב שבחרוב פשוט מרים את העץ ליופי חדש).
Re: חריטות חדשותעבודה יפה
אני רואה שמצאת שימוש לראש חלוקה
Re: חריטות חדשותפיני אתה עושה עבודות עדינות מדוייקות ויפות.
Re: חריטות חדשותידי זהב ונשמה של אומן
Re: חריטות חדשותפיני, עבודות יפות.. הפס הכתום על החרוב,לא לטעמי..
לדעתי, עדיף טבעי.. או אולי עיטור עם צורב..
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||