חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

לכה פוליאורטנית

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

לכה פוליאורטנית

הודעהעל ידי elka » 18 נובמבר 2007, 14:35

שלום,
אני מעוניין לקנות לכה פוליראוטנית דו רכיבית:
1- מה כדאי להשתמש כיסוד, סילר או יסוד מתאים ללכה
2- מה יחס הערבוב בין הלכה למזרז למדלל ( אני מתכוון להתיז)

תודה מראש
elka
משתמש ותיק
 
הודעות: 26
הצטרף: 23 ספטמבר 2007, 14:12

Re: לכה פוליאורטנית

הודעהעל ידי maamoon » 18 נובמבר 2007, 19:24

בדרך כלל פוליטרין דו רכיבי בא עם המזרז שלו
אני אישית משתמש בשל INVIBI או של CITVER שתיהם מאפריים צבעים 098324340 במשרד
או בשל ILVA של גוונים ,
יש גם לטמבור ואני מניח גם לנירלט
היחס בדרך כלל הוא 2 מנות לכה 1 מנה מזרז 1 מנה מדלל או פחות
או 100 חלקים לכה
50 חלק מזרז
ו 30- 50 חלק מדלל שזה בדרך כלל מדלל 11 או מדלל איטי יותר ללכה

ההמלצה שלי היא לעשות את היסוד המתאים לה כי החיבור הוא יותר טוב מאשר לסילר
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־7 אורחים