חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודות חדשות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודות חדשות

הודעהעל ידי gady » 19 אפריל 2012, 18:32

שלום חברים
אני מצרף כמה עבודות חדשות.
אני חורט כארבעה חודשים, בתקווה להשתפר בעתיד.
גדי[/img]
קבצים מצורפים
IMG_1886.JPG
קופסה מצפצפה גובה 27 ס"מ קוטר 10 ס"מ
IMG_1888.JPG
קערה אובלית 16 ס"מ אורך 13 ס"מ גובה
IMG_1889.JPG
קערה 12 ס"מ קוטר 7 ס"מ גובה
IMG_1891.JPG
גביע מאזדרכת 17 ס"מ גובה
gady
משתמש ותיק
 
הודעות: 23
הצטרף: 15 נובמבר 2011, 22:42

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי gal-galim » 19 אפריל 2012, 22:32

שלום גדי
מקסים ויפה אומנם אתה רק מתחיל אבל עשית את הקערה האובלית כפי שאתה מכנה אותה וזו קערה שנעשית בטכניקה לא של מתחילים
עלה והצלח
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי ykyk » 20 אפריל 2012, 00:26

שלום
עבדות יפות למתחיל.
תשיג כריות ליטוש על מקדחה זה יתן לך סיים מושלם.
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי GILY » 20 אפריל 2012, 12:58

יפה מאוד
ברוך בואך לקהילת חרטי העץ
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי ELI3159 » 24 אפריל 2012, 14:41

ואייי אני ממש אהבתי ואני רוצה להכנס לתחום!!! ממש רוצה ישמח לכיוון ולהדרכה
ELI3159
סופר משתמש
 
הודעות: 139
הצטרף: 11 מרץ 2012, 00:06

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי gady » 24 אפריל 2012, 17:40

שלום

אני עשיתי קורס אצל דני וגנר מנופית, ממליץ מאד.
תקבל מושג, ותגלה עולם מדהים.
מצורף קישור לאתר של דני, שם תמצא פרטים נוספים
http://www.wagnerstudio.org/
בהצלחה
gady
משתמש ותיק
 
הודעות: 23
הצטרף: 15 נובמבר 2011, 22:42

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי ELI3159 » 24 אפריל 2012, 21:54

אני גר ביבנה יש משהו קרוב יותר?
ELI3159
סופר משתמש
 
הודעות: 139
הצטרף: 11 מרץ 2012, 00:06

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי umi » 25 אפריל 2012, 01:46

יש קורסים טובים מאוד בחריטה אצל אלי אבוחצירה במושב עמינדב, בירושלים, הטלפון שלו : 0533674239, אני עשיתי קורס והוא מצויין.
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: עבודות חדשות

הודעהעל ידי ezerzur » 07 מאי 2012, 14:33

יפה מאד התמד בכך
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron