שלום חברים
אני מצרף כמה עבודות חדשות.
אני חורט כארבעה חודשים, בתקווה להשתפר בעתיד.
גדי[/img]
עבודות חדשות
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עבודות חדשותשלום חברים
אני מצרף כמה עבודות חדשות. אני חורט כארבעה חודשים, בתקווה להשתפר בעתיד. גדי[/img]
Re: עבודות חדשותשלום גדי
מקסים ויפה אומנם אתה רק מתחיל אבל עשית את הקערה האובלית כפי שאתה מכנה אותה וזו קערה שנעשית בטכניקה לא של מתחילים עלה והצלח
Re: עבודות חדשותשלום
עבדות יפות למתחיל. תשיג כריות ליטוש על מקדחה זה יתן לך סיים מושלם. בהצלחה
Re: עבודות חדשותיפה מאוד
ברוך בואך לקהילת חרטי העץ בהצלחה
Re: עבודות חדשותואייי אני ממש אהבתי ואני רוצה להכנס לתחום!!! ממש רוצה ישמח לכיוון ולהדרכה
Re: עבודות חדשותשלום
אני עשיתי קורס אצל דני וגנר מנופית, ממליץ מאד. תקבל מושג, ותגלה עולם מדהים. מצורף קישור לאתר של דני, שם תמצא פרטים נוספים http://www.wagnerstudio.org/ בהצלחה
Re: עבודות חדשותאני גר ביבנה יש משהו קרוב יותר?
Re: עבודות חדשותיש קורסים טובים מאוד בחריטה אצל אלי אבוחצירה במושב עמינדב, בירושלים, הטלפון שלו : 0533674239, אני עשיתי קורס והוא מצויין.
בהצלחה
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||