חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהעל ידי avra » 24 ספטמבר 2007, 10:25

לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.
avra
 
הודעות: 1
הצטרף: 24 ספטמבר 2007, 10:17

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 24 ספטמבר 2007, 12:31

avra כתב:לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.

למה בדיוק את מתכוון? בגילוף יש בעיקר מפסלות, במקרים מסוימים (ובטכניקות גילוף מסוימות) משתמשים בסכינים שונים.

סכין יפנית היא דרך מסוימת להתחיל אבל לא בטיחותית במיוחד, ישנם סכינים מרובי להבים (נקראים בחנויות סכיני הובי) שיכולים להתאים לגילוף, אבל בעיקר של עצים רכים ולא לעומק (הסכינים הללו נועדו מראש לחתוך נייר).
כל כלי גילוף אחר "קטן" הוא בדרך כלל מפסלת מסוג זה או אחר.

אם תסביר מה אתה מנסה לעשות אולי נוכל לעזור יותר.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהעל ידי zehavab » 18 נובמבר 2007, 10:43

שעיה גור
0526706085שעיה
הנס מולר 31
קרית ביאליק
zehavab
 
הודעות: 1
הצטרף: 18 נובמבר 2007, 10:33

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהעל ידי Eliko » 28 נובמבר 2007, 07:11

...בא לשכונה בחור חדש....
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron