לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.
שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז. תודה.
Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.
למה בדיוק את מתכוון? בגילוף יש בעיקר מפסלות, במקרים מסוימים (ובטכניקות גילוף מסוימות) משתמשים בסכינים שונים. סכין יפנית היא דרך מסוימת להתחיל אבל לא בטיחותית במיוחד, ישנם סכינים מרובי להבים (נקראים בחנויות סכיני הובי) שיכולים להתאים לגילוף, אבל בעיקר של עצים רכים ולא לעומק (הסכינים הללו נועדו מראש לחתוך נייר). כל כלי גילוף אחר "קטן" הוא בדרך כלל מפסלת מסוג זה או אחר. אם תסביר מה אתה מנסה לעשות אולי נוכל לעזור יותר.
Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.שעיה גור
0526706085שעיה הנס מולר 31 קרית ביאליק
Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב....בא לשכונה בחור חדש....
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||