חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שמות משתמש בפורום - נא לשנות את שמות המשתמש מעברית לאנגלית

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שמות משתמש בפורום - נא לשנות את שמות המשתמש מעברית לאנגלית

הודעהעל ידי admin1 » 13 אוגוסט 2007, 16:00

אם שם המשתמש שלכם באתר המקורי הוא בעברית בטח נתקלתם בבעיה שהשם שלכם הופך ל סימני שאלה

אי לכך מי ששם המשתמש שלו בעברית (באתר המקורי) מתבקש להחליף את שמות המשתמש שלכם (באתר המקורי) ואז להכנס לפה.

לחלופין אפשר להרשם גם פה, ואז יהיו לכם שני שמות שונים (אפשר להרשם פה בעברית, אבל שימו לב שזה יצור לי ולכם הרבה בלאגן (והרבה סימני שאלה) אז בבקשה לעשות זאת בדרך הראשונה.......

איך מחליפים שם משתמש:
באתר הישן, לוחצים על החשבון שלי, "עדכן"
ומשנים את הכינוי למה שרוצים (כל עוד שלא תפוס כבר) ולוחצים על הגש.
זהו...
admin1
 

Re: שמות משתמש בפורום - נא לשנות את שמות המשתמש מעברית לאנגל

הודעהעל ידי moshik » 13 אוגוסט 2007, 18:40

סתם בדיקה
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: אני חושש שהחתימה בעברית הופכת לג'יבריש. דוגמה בפ חריטה

הודעהעל ידי max63 » 17 אוגוסט 2007, 10:41

[ללא תוכן]
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים

cron