חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כסא נדנדה ישן - עזרה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי Gute » 25 אפריל 2012, 13:41

שלום לכולם,
יש לי כסא נדנדה ישן, שמצאתי לפני בערך 10 שנים.
כבר כשמצאתי אותו הבנתי שהוא עבר תיקון אחד או שניים בחייו.
לאחרונה אחד התיקונים של המוט הקיצוני בגב הכסא נשבר, נותרתי עם כסא נדנדה ממש נוחאבל כמעט ולא ניתן להשען בו אחורה מחשש שכל הגב יקרוס.
רציתי לדעת האם יש מצב לתקן מוט כזה ואם כן איך?
ואם לא, היכן ניתן להשיג מוט כזה חדש או משומש?
תודה מראש לכל העונים,
עידו
קבצים מצורפים
IMG_0928 s.jpg
הכסא לאחר שנשבר
IMG_0930s.jpg
השבר אם החתיכה החסרה
IMG_0929s.jpg
המוט המקביל מצד שני של הגב
Gute
 
הודעות: 4
הצטרף: 25 אפריל 2012, 13:17

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי gady » 25 אפריל 2012, 13:53

שלום

תפרק את המוט בצד השני, תמצא חרט עץ קרוב אליך, והוא יחרוט לך מוט חדש, אתה צריך רק להדביק ולצבוע
gady
משתמש ותיק
 
הודעות: 23
הצטרף: 15 נובמבר 2011, 22:42

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי Gute » 25 אפריל 2012, 15:28

יש המלצות על מישהו טוב באיזור רחובות?
Gute
 
הודעות: 4
הצטרף: 25 אפריל 2012, 13:17

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי najimovm » 27 אפריל 2012, 21:15

אני חושב שכבר אין בארץ חרטי עץ שעוסקים בזה כמקצוע, למעט אומנים למיניהם, שגם יגבו ממך כאילו זאת עבודת אמנות. אני בטוח שמישהו מחברי הפורום פה שגר באיזור רחובות ישמח לעזור לך.
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי Gute » 28 אפריל 2012, 20:14

תודה רבה,
האם יש פה מישהו שיכול/ מוכן לעזור.
בתמורה יש לי גזע של עץ זית שמונח בחצר שרק מחכה שמישהו יפסל בו.
תודה על העזרה,
עידו
Gute
 
הודעות: 4
הצטרף: 25 אפריל 2012, 13:17

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 29 אפריל 2012, 09:09

Gute כתב:תודה רבה,
האם יש פה מישהו שיכול/ מוכן לעזור.
בתמורה יש לי גזע של עץ זית שמונח בחצר שרק מחכה שמישהו יפסל בו.
תודה על העזרה,
עידו


גוטה/עידו,
קנית את ליבי בהצעה שלך.
אני גר במושב גמזו, זה די קרוב לרחובות, תבוא אלי איזה ערב (בתיאום מראש) עם כל החלקים שאתה יכול להביא (עדיף עם כל הכסא - בכדי שנוכל להתאים במדויק), וביחד נעבוד על זה - תלמד קצת חריטה באותה הזדמנות ותוכל לעשית את התיקון בעצמך...
(תביא גם את הגזע, נבדוק אותו, ואם הוא שווה, נעשה גם ממנו משהו)
יש לי גם עץ מוכן בשביל החלקים לחילוף, אז אין עוד משהו להביא...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: כסא נדנדה ישן - עזרה

הודעהעל ידי Gute » 29 אפריל 2012, 21:33

משה,
עשית לי את היום.
אשמח להגיע, לראות וללמוד.
אצור איתך קשר במייל לתאום.
תודה,
עידו
Gute
 
הודעות: 4
הצטרף: 25 אפריל 2012, 13:17


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron