חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אתר למכירת המוצרים שלנו.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Raviv » 17 נובמבר 2007, 11:35

שלום לכולם,
אני במקצועי בונה אתרי אינטרנט ועלה לי רעיון לבנות אתר (כמובן ללא תשלום) שאנחנו נפרסם את המוצרים שלנו ונמכור אותם.
יש לי הרבה רעיונות כיצד ניתן יהיה לבנות את האתר(לפי שמות אומנים,מוצרים וכו..)
ככה שלכל אחת יהיה מקום באתר שיוכל לפרסם את המוצרים כולל מחיר,ממה עשיו המוצר וכו....
אני מתנדב לבנות את האתר ולעלות אותו לרשת.
אשמח לקבל תגובות.
Raviv
סופר משתמש
 
הודעות: 103
הצטרף: 09 אוקטובר 2007, 19:53

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Alex Milch » 17 נובמבר 2007, 12:27

נשמע טוב,אני בעד.
האם אתה צריך עזרה כלשהיא?
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Raviv » 17 נובמבר 2007, 12:44

כל מה שאני צריך זה פרטים שלכם(כתובת טלפון) תמונות של המוצרים ומחיר.
ניתן לשלוח ל [email protected] ומקווה כבר השבוע להתחיל להעלות את הדברים לרשת.
כולם מוזמנים...........
Raviv
סופר משתמש
 
הודעות: 103
הצטרף: 09 אוקטובר 2007, 19:53

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Eliko » 17 נובמבר 2007, 12:52

למה לא לשלב באתר שלנו ?
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Raviv » 17 נובמבר 2007, 13:40

לדעתי אתר מכירות צריך להיות נפרד,וניתן לעשות קישור לאתר הזה.
כמו כן אשמח לקבל רעיונות לשם לאתר.
Raviv
סופר משתמש
 
הודעות: 103
הצטרף: 09 אוקטובר 2007, 19:53

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי yossi » 17 נובמבר 2007, 14:05

נשמע נהדר הרעיון
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי harel » 17 נובמבר 2007, 14:38

אחלה רעיון ואחלה יוזמה רק צריך להביא בחשבון כמה דברים:
1. אנחנו לא ייצור תעשייתי כך שחשוב להבהיר שהמוצרים שרואים בתמונות לא תמיד יהיו אחד לאחד מה שהלקוח ירכוש.
2. אף אחד מאיתנו לא מחזיק מלאי זמין למשלוח, זה עיסוק צדדי ולא עיקרי ועל כן לוקח זמן לייצר לפי דרישה.
3. יש הרבה דברים שהעתקנו אחד מהשני, שקיבלנו השראה מחבר אחר וכד'. יש לקבוע מראש שאף אחד מאיתנו לא שובר מחירים, גם אם יותר מאחד מייצר את אותו המוצר, או לחילופין לקבוע מראש שפריטים מסויימים מותר רק למישהו ספציפי להציג.

צריך לגלגל את הרעיון... בטוח שמהתגובות של החברה נלמד עוד.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי Raviv » 17 נובמבר 2007, 15:25

אתה צודק ונדגיש את זה באתר.
קדימה לשלוח לי תמונות,מחירים,פרטים.....
Raviv
סופר משתמש
 
הודעות: 103
הצטרף: 09 אוקטובר 2007, 19:53

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו.

הודעהעל ידי harel » 17 נובמבר 2007, 18:10

בוא נעשה סדר...
אפשר באמת לשלוח לך מיילים עם התמונות והפרטים של כל מוצר, דבר שיפוצץ לך את תא הדואר (סמוך על אביחי ועלי... יש עשרות פריטים) אבל אני חושב דווקא על רעיון אחר ותגיד אם זה ניתן.
כמו שפה לכל משתמש יש גלריה של תמונות אפשר גם באתר שאתה רוצה לבנות לתת לכל משתמש את היכולת להעלות את המוצר עם הפרטים ישירות לאתר ולא דרכך, לא יותר פשוט? או למשוך את התמונות מהגלריות פה.
מעבר לזה מה עדיף לדעתך לבנות את האתר לפי קטגוריות, נאמר צעצועים, ריהוט גינה וכד' או לפי המוכר שיציג מה שבא לו.
בקיצור לפני שמפוצצים את המייל שלך בתמונות, רצוי יהיה לחשוב איך ממשק האתר יופעל, מה יהיה התקנון שלו (זה לא הדבר הכי חוקי למכור בלי חשבוניות וצריך להתארגן בהתאם), עלויות טיפול ומשלוח שיהיו זהות אצל כל המוכרים ועוד כהנה וכהנה שאלות וסוגיות.
אשמח לשמוע מעבר לרעיון הכללי מה אתה מתכנן.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־4 אורחים

cron