חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

יצירת השבוע

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

נראה טוב

הודעהעל ידי harel » 16 נובמבר 2007, 17:37

אני כבר כמה זמן בודק תוכניות לבניית נדנדה לחצר והבחנתי כי בד"כ תומך הקורה העליונה מחובר לרגליים מבפנים ולא מבחוץ או משני הצדדים אבל בשום מקום לא ראיתי שהתומכים בנקודות הכי קיצוניות של הקורה האופקית.
קבצים מצורפים
Porch_Swing_Stands_380b.jpg
(8.21 KiB) הורד 138 פעמים
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: יצירת השבוע

הודעהעל ידי Haim » 16 נובמבר 2007, 18:15

יהודה אני גם מתכנן משהו דומה , ולא יודע , המתקן שלך נראה לי קצת רעוע .... הוא יציב ? כמה משקל העמסת עליו ? הוא מסוגל להחזיק כמה ילדים ביחד ?
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי ron » 16 נובמבר 2007, 19:16

תרשו לי ליתרום את הגרוש שלי: לאחר מחקר הורדת הרבה תוכניות מהאינטרנט, בניתי לפי תוכנית שילוב של כל זה. הקורה העליונה נישנת על שתי הקורות של ה- V. מוזנמים לביתי בהוד השרון לראות אותה.
קבצים מצורפים
Garden Swing small.jpg
כיסא נדנדה
ron
משתמש ותיק
 
הודעות: 82
הצטרף: 31 אוקטובר 2007, 16:01
מיקום: הוד השרון

Re: יצירת השבוע

הודעהעל ידי Dganit » 16 נובמבר 2007, 19:45

נראה טוב , אהבתי את האפשרות של שילוב ערסל שכיבה. אאמץ זאת יום אחד. :D
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי ron » 16 נובמבר 2007, 19:52

יהודה;
הביקור כולל קפוצינו או אספרסו. בישבלך כפול!
ron
משתמש ותיק
 
הודעות: 82
הצטרף: 31 אוקטובר 2007, 16:01
מיקום: הוד השרון

Re: נראה טוב

הודעהעל ידי Eliko » 16 נובמבר 2007, 20:13

עבודות יפות רואים את ההשקעות.
צריכות לעבור מבחן שנהב....100קג +
קפה אמרנו ? קאפוצ'ינו ?
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים