יצירת השבוע
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
נראה טובאני כבר כמה זמן בודק תוכניות לבניית נדנדה לחצר והבחנתי כי בד"כ תומך הקורה העליונה מחובר לרגליים מבפנים ולא מבחוץ או משני הצדדים אבל בשום מקום לא ראיתי שהתומכים בנקודות הכי קיצוניות של הקורה האופקית.
Re: יצירת השבועיהודה אני גם מתכנן משהו דומה , ולא יודע , המתקן שלך נראה לי קצת רעוע .... הוא יציב ? כמה משקל העמסת עליו ? הוא מסוגל להחזיק כמה ילדים ביחד ?
Re: נראה טובתרשו לי ליתרום את הגרוש שלי: לאחר מחקר הורדת הרבה תוכניות מהאינטרנט, בניתי לפי תוכנית שילוב של כל זה. הקורה העליונה נישנת על שתי הקורות של ה- V. מוזנמים לביתי בהוד השרון לראות אותה.
Re: יצירת השבוענראה טוב , אהבתי את האפשרות של שילוב ערסל שכיבה. אאמץ זאת יום אחד.
Re: נראה טוביהודה;
הביקור כולל קפוצינו או אספרסו. בישבלך כפול!
Re: נראה טובעבודות יפות רואים את ההשקעות.
צריכות לעבור מבחן שנהב....100קג + קפה אמרנו ? קאפוצ'ינו ?
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||