|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי Moshe Eshel » 12 מרץ 2012, 17:40
umi כתב:תודה על המחמאות החמות. תודה למשה אשל על ההצעה "לקחת ", עץ, אבך קשה לי, יתכן שגם לך לא קל לימצוא עצים. אז איך אני יכול לבוא לקחת עץ סתם כך. האם יש איזה מקום שאפשר לקנות גזעי עץ ? אולי אילה שכורתים עצים ?. העץ שממנו עשיתי את הקערית מצאתי באיזה קיבוץ, עץ רטוב, חרטתי חלקית ויבשתי ושוב חרטטי. יש לי עוד 3 חתיכות שיש להם סדקים אבלצ אני אנסה לחרוט אותם. תודה שוב
למה קשה? מרימים טלפון, קובעים ומגיעים... אם צריך עזרה בהנפה, אפשר לקבל גם את זה.
מקור טוב לקנייה זה ספקי עצים להסקה, צריך להתקשר אליהם בעונה, ואז יש להם הרבה עץ ירוק, מבקשים משלוח של עץ ירוק ולא מעובד (לא מפוצל וכו') אלא גזעים שלמים, וכמה שיותר גדולים, לכל אחד מהם יש סוגים שונים של עץ - אפשר לבקש שיגוונו.
זה לא יקר במיוחד ביחס לעץ ממחסן, אבל זה עדיין עולה כסף, והרבה ממה שמקבלים לא ממש מתאים לכלום (קטן, רקוב, יבש וכו'). שווה ניסוי. אצל חלקם אפשר להגיע לאיזור אחסון ולבחור מה שרוצים.
משה
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי GILY » 13 מרץ 2012, 19:31
עבודה יפה מאוד
מה סוג העץ?
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי umi » 13 מרץ 2012, 22:48
תודה, אבל אני עדיין מוקסם מהקערה שלך עם שלושת הרגליים.
אין לי מושג מה סוג העץ.
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי umis daughter » 15 מרץ 2012, 23:00
אין כמו אבא שלי !!! כישרון גדול, מלך !! גם רופא, גם נגר, גם מבשל חבל על הזמן, זכינו.
מיכל הבת הגאה.
-
umis daughter
-
- הודעות: 1
- הצטרף: 15 מרץ 2012, 22:58
על ידי umi » 16 מרץ 2012, 03:35
 זאת הפתעה ענקית: ביתי רחוקה מאוד מנגרות, לא יודע אם אי פעם החזיקה מברג ביד. היא ביקשה את הקערית לכן שלחתי לה את הלינק, מה אומרים על הקערית...ופתאום אני מוצא אותה כאן עם תגובה  .
כל מה שהיא כתבה עלי, לא זכור לי שאמרה לי בפרוש אי פעם. אני ממש מאושר
איזה מזל שיש לי בת כזאת.
אומי
נערך לאחרונה על ידי umi בתאריך 17 מרץ 2012, 00:20, נערך פעם אחת בסך הכל.
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי GILY » 16 מרץ 2012, 19:20
הי אני לא סתם שואל
נמצאים אצלי גזעים ביבוש מלפני חודש של אותה טקסטורה
האם לעץ היו תרמילים בענפים ?
נדמה לי שזו שיטה ...
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי umi » 17 מרץ 2012, 00:19
אני לא ראיתי את העץ אלה מצאתי גזעים זרוקים בקיבוץ היו מעט סדוקים ולקחת כמה חתיכות, יש לי עוד כמה אבל לצערי סדוקים מאוד, אין לי מושג לאיזה עץ זה שייך.
שבת שלום
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
|