מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי shlomi » 13 מרץ 2012, 19:54
יפה מאוד
עצים מיוחדים מאוד
תגלה לנו קצת על הגימור
-
shlomi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 304
- הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40
על ידי moshik » 13 מרץ 2012, 20:10
ווקס דבורים
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי Pini Gold » 13 מרץ 2012, 21:43
קערות מיוחדות. שאפו על התוצרת והכמות.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי yd » 13 מרץ 2012, 22:25
יפה מאוד ,אהבתי.
-
yd
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1006
- הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50
על ידי umi » 13 מרץ 2012, 22:42
כולן יפות, אבל הגדולה..איזה ציור יפה של העץ ואיזה עבודה יפה
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי GILY » 14 מרץ 2012, 20:59
יפה מאוד
מי מהם מארוקריה ?
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי moshik » 14 מרץ 2012, 21:20
הגדול
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי icemen » 14 מרץ 2012, 22:04
כלים יפיפיים.. תאווה לעיניים..!
-
icemen
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1852
- הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49
על ידי ykyk » 15 מרץ 2012, 00:31
אהבתי
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים