חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צביעת הפנל של הסנדוויץ

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי shlomi_m » 12 נובמבר 2007, 13:56

אני לא מעוניין להדביק קנטים
ולכן השאלה האם ניתן לשים שפכטל רגיל
ולצבוע מעליו עם בייץ ?
כדי שיתאים לצבע של הלוח
ענית לי בפורום של וואלה להתאים את השפכטל
לצבע העץ
היכן ניתן להשיג שפכטל צבעוני לעץ?
תודה
shlomi_m
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 12:43

Re: צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי maamoon » 12 נובמבר 2007, 19:00

טוב שאתה שואל כאן קודם כול
זה לא בגלל שכאן זה כאן אללא שזה כאן אני יכול לעקוב ביתר קלות אחרי ההודעות החדשות ואחרי הודעות הצבע בפרט

שנית עניתי לך בוואלה שהשפכטל אתה קונה ואת הצבע אתה מוסיף כמרוכז בדרך כלל של הצבע שאתה הולך לצבוע

התליך מאוד תלוי במה אתה מתכוון לצבוע ובאיזה שיטה
אם אתה מתכוון לעשות בוויץ יסוד שקוף ולקה שקופה אז בדרך כלל השפכטל צריך להיות מותאם ללקה\יסוד והוא לא יקבל בוויץ כמו שארר העץ ולכן יטבלט אז או מכהים אותו או מוסיפים לו את הבוויץ במינוי הרצוי מערבבים ומיסים - יש לסים לב להתאמת בסיסים, בסיסי דילול.

שכפטלים מסויימים מקבלים בוויץ יותר מאשר אחרים ולכן יש לערוך טיסט

אם אתה מתכוון לעשות לקה מגוונת ויסוד מגוון אז לרוב יהי צורך במינון יותר עדין של הגיוון לשפכטל כי הצבע יושב מעל בלקה המגוונת ולא צריך שיחדור לעץ\ולא חודר לשפכטל ומכאן בא ההבדל

השאלה מה אתה רוצה לעשות , שיטה צבע וסוג צבע


דבר נוסף עולה כאן - למה לאטום את הקצבות? הרי יש קנטים מפלסטיק שנראים כמו קנט חשוף של סנדוויץ , אז גם אולי אופציה נשקלת וזה להשאיר את הקנט כמו שהוא וזה חלק מהיופ
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי shlomi_m » 13 נובמבר 2007, 10:12

אם אתה מתכוון לעשות בוויץ יסוד שקוף ולקה שקופה אז בדרך כלל השפכטל צריך להיות מותאם ללקה\יסוד והוא לא יקבל בוויץ כמו שארר העץ ולכן יטבלט אז או מכהים אותו או מוסיפים לו את הבוויץ במינוי הרצוי מערבבים ומיסים - יש לסים לב להתאמת בסיסים, בסיסי דילול.


השיטה שהסברת אני מתכוון להשתמש.
אני מתכוון לקנות אבקת בייץ ולמהול עם מים לפי הגוון הרצוי.
אבל איזה צבע אני מערבב עם השפכטל את האבקה או את הנוזל ?
איזה יסוד שקוף אני צריך לעשות ?
אני אשתמש בלכה שקופה על בסיס מים של טמבור.
תודה
shlomi_m
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 12:43

Re: צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי maamoon » 13 נובמבר 2007, 19:01

יש לי מחשבה אחרת וגם שהתבהר העניין אני חושב שכדאי לנהוג אחרת
תקח\תקנה קיט נוזלי למעץ, בגלל ששאלת על שפכטל הראש שלי נתקע שם, עם הנוזל הזה שהוא בעצם תערובת של לאטקס מערבבים עם אבקה עדינה של עץ, קמח עץ , שמופק משיוף ואת התערובת ממלאים בקנט , זו תערובת שמקבלת בוויץ וזו תערובת , שאפשר לעשות מכול עץ והיא מתאימה לעץ שעמו נעשתה התערובת , יש גם בחצי ליטר
ליטר יעלה לי 95 ש"ח מספק מסתובב, כלומר אפשר בפחות בחנויות
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי shlomi_m » 14 נובמבר 2007, 12:32

תודה רבה
shlomi_m
 
הודעות: 6
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 12:43

Re: צביעת הפנל של הסנדוויץ

הודעהעל ידי maamoon » 14 נובמבר 2007, 19:35

בעונג
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־5 אורחים