חם מהיום - קערת סיסם על 3 רגליים עם פיתוח תחתון
תהנו
כערת סיסם על 3 רגליים
14 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
כערת סיסם על 3 רגלייםחם מהיום - קערת סיסם על 3 רגליים עם פיתוח תחתון
תהנו
נערך לאחרונה על ידי GILY בתאריך 29 פברואר 2012, 18:58, נערך 4 פעמים בסך הכל.
Re: קערת סיפה מאוד ,אהבתי.
Re: קערת סיופי של עבודה אבל עוד יותר יופי של עץ, בסיכום יפהההההההה
Re: כערת סיסם על 3 רגלייםיפה ומיוחד
העץ משגע
Re: כערת סיסם על 3 רגלייםקערה יפה מאוד ומיוחדת
Re: כערת סיסם על 3 רגלייםגימור מקצועי! כל הכבוד.
על העץ אין צורך להרבות מילים, כרגיל לסיסם
תוכל לפרט איך דפנת את הקערה כדי להגיע לסיומתאני תוהה איך דפנת והגעת לתחתית המושלמת
אחלה עבודה תהנה
Re: כערת סיסם על 3 רגלייםקערה מדהימה ביופיה , גימור מושלם , שאפו
Re: תוכל לפרט איך דפנת את הקערה כדי להגיע לסיומתבוקר טוב
כל העבודה מתוכננת מראש - לדוגמא הפתח העליון רחב יותר על מנת לסיים את העבודה - הסבר : התחלתי בחריטה חיצונית ע"י צלחת כאשר יצרתי בתחתית טבעת דקה עבור הרגליים ובאמצע למטה טפס לפוטר , בהמשך העברתי לפוטר לצורך ריקון פנימי , ליטוש וגימר - עכשיו יצרתי גיג של לוח עגול MDF על צלחת שמתאים עם מגרעת לפתח הכערה במדוייק והצמדתי עם עוקץ . בשלב זה סימנתי את מיקום הרגלים כל 120 מעלות סימנתי את צורתם בצעתי 2 חיתוכים לכל רגל והפרדתי בינהן עם מפסלת ושניה קודם בדיקת גובה לפני ואחרי הרגל ותיקון חריטה בהתאם . לבסוף הפרדת העוקץ וחריטת הפינלה למטה , ליטוש גימור חיצוני וניתוק מהגיג אני ישתדל בקערה הבאה מסוג זה לצלם את שלבי העבודה יום טוב לכולם
14 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||