קערת אקספרס
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: קערת אקספרסשלומי שלום
יפה מאוד - אהבתי מיימדים ? לא כבד ?
Re: קערת אקספרסקוטר כ-15 ס"מ
גובה כ-12 ס"מ אלה הם הממדים הסופיים בהתחלת העבודה קצת קשה בגלל בעיות שיווי משקל אבל מסתדרים כי המחרטה שלי כי במחרטה שלי המהירות הכי נמוכה היא עדיין די מהירה
Re: קערת אקספרסמכיר בעיה
גם אצלי מתחיל ב500 ניתן לפתור כאשר לא מדובר בשפה טבעית .... פשוט להעלות על המחרטה רק מה שעגול פחות או יותר שבת שלום
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||