כערה שחרטטי לפני שנה וחצי (עוד שלא הייתי בפורום) שמשלבת חריטה כרסום
והרבה עומק ...
צורת הקערה (חתך ) כצלחת מעופפת - של ידידיינו החוצונים
כערה מפוסלת ממהגוני
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
כערה מפוסלת ממהגונישלום לכולם
כערה שחרטטי לפני שנה וחצי (עוד שלא הייתי בפורום) שמשלבת חריטה כרסום והרבה עומק ... צורת הקערה (חתך ) כצלחת מעופפת - של ידידיינו החוצונים
Re: כערה מפוסלת ממהגוניעבודה יפה ומושקעת,כל הכבוד.
Re: כערה מפוסלת ממהגוניאיחוליי, בעיני, עבודה מושלמת, הייתי מאוד רוצה לדעת איך עושים דבר כזה יפה
Re: כערה מפוסלת ממהגונירציתי לדעת מבחינת טכניקה, האם התחלת בHollowForm ואז כרסמת את הצורה של מכסה ממה שנשאר מלמעלה? (למשל עם דרמל או משהו כזה), או שאני מפספס לגמרי?
בכל מקרה, באמת יפיפה, החום של המהגוני מתאים במיוחד...
Re: כערה מפוסלת ממהגוניעבודה יפהפיה, תתחדש!
משה - אכן HF והמשך במכשיר דמוי דרמל, אבל עדיף על לחץ אויר.
Re: כערה מפוסלת ממהגוניאכן צדקת
התחלתי החור פנימי שנחרט לקוטר של בערך 8 ס"מ ולאחר מכן התחלתי לרוקן שזו משימה לא פשוטה כי הקערה בקוטר 30 אז צריך להכנס עם סכין ולהגדיל כל הזמן את אורכו עד 14 ס"מ בערך סוף העבודה עם דרמל + שיוך וליטוש
Re: כערה מפוסלת ממהגוניהי מקס
אני חושב שאתה היחידי שכבר ראית את העבודה הבאתי אותה לאחד הכנסים הארציים ... יכול להיות שהית בכנס.. נשתמע
Re: כערה מפוסלת ממהגוניהקערה מקסימה , עבודה מושקעת ללא צל של ספק
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||