שתי קערות מפיקוס
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: שתי קערות מפיקוסלמה אני לא מקבל גזעים כאלה?
יצא פשוט משגע! אני אוהב את הצורות וגם הצבעים יצאו פשוט יפה, לא ידעתי שפיקוס יכול להיראות ככה. אביחי, אתה יודע אם זה זן מיוחד או שזה עבר איזה תהליך מיוחד?
Re: שתי קערות מפיקוסלא זן מיוחד, ולא תהליך מיוחד.. רק השהייה ארוכה על המדף..(מעל לשנתיים..)
האמת, הכלים היפים כבר היו בתוך העץ, מושיק רק חשף אותם..!
Re: שתי קערות מפיקוסעץ מיוחד. גם לא כל כך קל לחריטה אבל יש לו מרקם, חבל על הזמן.
Re: שתי קערות מפיקוסיפה ,אכן כן אין על המראה הטיבעי ,אהבתי.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים | |||||