חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי ezerzur » 19 ינואר 2012, 19:26

את הכלי הנ"ל סיימתי אתמול בעזרתו והדרכתו של ידידי אוריאל בר אבן , לו התודה וההערכה על ההסברים ההנחיות והציוד
קבצים מצורפים
P1196913.jpg
מבט על
P1196914.jpg
חלקו התחתון של הכלי
P1196916.jpg
הכלי השלם עם הפנייאל שלו
P1196915.jpg
צלום נוסף של הכלי השלם
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי shlomi » 19 ינואר 2012, 19:57

יפה מאוד תתחדש
האם אפשר לקבל תמונה של הכלי ללא המכסה
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי ezerzur » 19 ינואר 2012, 20:17

שלומי , התמונה העליונה היא ללא המכסה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי Pini Gold » 19 ינואר 2012, 20:29

וואאו !!!!!!
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 ינואר 2012, 21:53

הי עזר, קודם כל זה פשוט יפיפה! הצורה, הקוים והפיניש - רמה אא
גם העץ שבחרת - נראה שיצאה לך חתיכת אימבויה מיוחדת במיוחד...

כמה שאלות:
1. איזה פיניש עשית?
2. הטקסטורה בתחתית הקערה, זה מכשיר או גילוף?
3. מתי תביא את אדון אוריאל לפורום שלנו?
4. הוא מעביר קורסים/סדנאות?
5. מה דעתך לארגן לנו ביקור אצלו (כבר עשית את זה פעם אחת :wink: )

האתר שלו למי שלא מכיר הוא http://urielart.com
מומלץ לתת מבט!

ודבר אחרון, אם אתה מדבר איתו, תמסור לו ד"ש חם מאבא שלי - יהודה אשל (הוא למד איתו בתיכון או משהו כזה!).
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי icemen » 19 ינואר 2012, 22:37

עבודה יפיפייה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי ezerzur » 20 ינואר 2012, 01:21

היי משה
הפיניש נעשה עם סנדינג סילר 2 שכבות עם ליטוש של 600 בראשונה וצמר פלדה 3 אפסים בשניה ולאחר מכן פריקשן פוליש
לגבי ביקור נראה מה ניתן לעשות ,
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי GILY » 20 ינואר 2012, 18:32

עבודה יפה מאוד !!
כל הכבוד
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי yd » 21 ינואר 2012, 13:43

יצא מקסים,והעיטור עוד יותר יפה.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהעל ידי gal-galim » 21 ינואר 2012, 22:35

מאוד יפה
נראה מקצועי לעילא
אולי זה קטנוני הדבר היחידי שמפריע לי בעין זה שכיוון הסיבים בטבעת העליונה לא תואם את הסיבים שבכלי אבל שוב אולי זה אני....
אבל באמת עבודה מקסימה
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־0 אורחים