שלום
לאחרונה אני מתעסק בעשיית קופסאות מיני ואני מוצא שזה מאוד מעניין.
כל קופסה זה סיפור בפני עצמו.יש קופסאות שהמכסה יושב על הקופסה
ויש שהמיכסה מותמע בתוך הקופסה ועם המכסה לא נכס קשת קשה
וזה לא הי היי.
מצעד הקופסאות
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מצעד הקופסאותשלום
לאחרונה אני מתעסק בעשיית קופסאות מיני ואני מוצא שזה מאוד מעניין. כל קופסה זה סיפור בפני עצמו.יש קופסאות שהמכסה יושב על הקופסה ויש שהמיכסה מותמע בתוך הקופסה ועם המכסה לא נכס קשת קשה וזה לא הי היי. נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 28 פברואר 2013, 23:16, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: מצעד הקופסאותמרענן מאוד.
... לא ידעתי שעושים סכיני גילוח וטלפונים כל כך גדולים ... סתאאם.
Re: מצעד הקופסאותשלום ותודה
יוצא מצב שאני תופס את הקופסה בפוטר רק על הצ'ופציק של המיכסה ואז אני מסיים את הקופסה. ואת המיכסה אני תופס את הקופסה בפוטר לאחר פיניש אני שם בד שמיר להגנה וסוגר את הפוטר ומסיים את המיכסה. ביי
Re: מצעד הקופאותמהגוני. זית. בוק. מייפל .
עם הקופסה מזית אז את הצ'ופציק אני עושה ממהגוני. ועם הקופסה ממהגוני אז אני עושה את הצ'ופציק או מזית או ממייפל.
Re: מצעד הקופאותאהבתי, קופסאות נחמדות ביותר...
Re: מצעד הקופאותבתור מתנה כולם רוצים.
וגם לא פרוייקט גדול
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||