פינוקיו בחמישה שלבים
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: פינוקיו בחמישה שלביםכמה פשוט ככה מקסים
Re: פינוקיו בחמישה שלביםתודה לך גל גלים.
Re: פינוקיו בחמישה שלביםלא בדיוק 5 שלבים , ו"גנבת" לנו חלק מהביצוע , ידיים רגליים , אבל כל הכבוד , יצא מקסים .
מה הגודל הפיסי שלו?
Re: פינוקיו בחמישה שלביםאהבתי, כמו שכתב עזר החבאת חלק מהשלבים
הרעיון שלך? או שמצאת היכן שהוא - אשמח לדעת את המקור! כמו כן אשמח לדעת איזה צבע וגימור השתמשת...
Re: פינוקיו בחמישה שלביםשלום לעזר ומשה, תודה. אלו חמישה שלבי תצוגה וכמובן לא עשייה... פשוט לא צילמתי.. פינוקיו זה בגובה 110 ס"מ, אחרי שבניתי אחד שנמצא בביתי, גבוה ממני, 190 ס"מ. אחד אחר, אפרו אמריקן, מאגוז אפריקאי והוא ממש כהה עור, אחד תלוי על מתח וכל המיפרקים על ציר, סיבוב ידית מקנה לו הפיכה ל'נדיה קומנצ'י.. כולם נבנו מפינוקיו קטן שקניתי בוונציה וכל שנותר זה להגדילו באחוזים.נצבע בצבעי שמן, הפסים השחורים נוצרים מחיכוך קבל מתכת תוך כדי סיבוב.
Re: פינוקיו בחמישה שלביםפינוקיו מקסים. עבודה יפה.
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־2 אורחים | |||||