חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

פינוקיו בחמישה שלבים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי haimbaets » 31 דצמבר 2011, 22:03

.....
קבצים מצורפים
IMG_0787.JPG
גזע שהגנן זרק
IMG_0788.JPG
גילוף העץ
IMG_0789.JPG
מתחיל לקבל צורה
IMG_0790.JPG
מתקדם
IMG_0794.JPG
קצת צבע
IMG_0798.jpg
התוצאה הסופית
סמל אישי של המשתמש
haimbaets
סופר משתמש
 
הודעות: 422
הצטרף: 27 דצמבר 2011, 21:15

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי gal-galim » 01 ינואר 2012, 07:18

כמה פשוט ככה מקסים
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי haimbaets » 01 ינואר 2012, 16:49

תודה לך גל גלים.
סמל אישי של המשתמש
haimbaets
סופר משתמש
 
הודעות: 422
הצטרף: 27 דצמבר 2011, 21:15

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי ezerzur » 02 ינואר 2012, 09:32

לא בדיוק 5 שלבים , ו"גנבת" לנו חלק מהביצוע , ידיים רגליים , אבל כל הכבוד , יצא מקסים .
מה הגודל הפיסי שלו?
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 02 ינואר 2012, 12:29

אהבתי, כמו שכתב עזר החבאת חלק מהשלבים :-) אבל זה בסדר, יצא בהחלט מקסים... ונאמן לרוח פינוקיו שהיה כמובן עשוי עץ (זה שבנה אותו נגר ולא חרט - אין מה להזכיר :lol: )

הרעיון שלך? או שמצאת היכן שהוא - אשמח לדעת את המקור!
כמו כן אשמח לדעת איזה צבע וגימור השתמשת...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי haimbaets » 02 ינואר 2012, 17:13

שלום לעזר ומשה, תודה. אלו חמישה שלבי תצוגה וכמובן לא עשייה... פשוט לא צילמתי.. פינוקיו זה בגובה 110 ס"מ, אחרי שבניתי אחד שנמצא בביתי, גבוה ממני, 190 ס"מ. אחד אחר, אפרו אמריקן, מאגוז אפריקאי והוא ממש כהה עור, אחד תלוי על מתח וכל המיפרקים על ציר, סיבוב ידית מקנה לו הפיכה ל'נדיה קומנצ'י.. כולם נבנו מפינוקיו קטן שקניתי בוונציה וכל שנותר זה להגדילו באחוזים.נצבע בצבעי שמן, הפסים השחורים נוצרים מחיכוך קבל מתכת תוך כדי סיבוב.
סמל אישי של המשתמש
haimbaets
סופר משתמש
 
הודעות: 422
הצטרף: 27 דצמבר 2011, 21:15

Re: פינוקיו בחמישה שלבים

הודעהעל ידי aaron burg » 02 ינואר 2012, 17:57

פינוקיו מקסים. עבודה יפה.
aaron burg
סופר משתמש
 
הודעות: 203
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 20:12


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים