שלום ושימחה לפורם ,
כמה עבודות קטנות חדשו מאתמול בהיום (רק הסביבונים)
חג שמח
שיהיה חג חנוכת שמח
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שיהיה חג חנוכת שמחשלום ושימחה לפורם ,
כמה עבודות קטנות חדשו מאתמול בהיום (רק הסביבונים) חג שמח
Re: שיהיה חג חנוכת שמחעבודות מקסימות.
Re: שיהיה חג חנוכת שמחUMI זה ממש יפה. צבעוני ומלא חיים.
Re: שיהיה חג חנוכת שמחשליחה על האיחור תגובה ותודה רבה.זאת רק ההתחהל..
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||