מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי bubush » 04 דצמבר 2011, 01:40
אגרטל מעץ זית שיצרתי לאחרונה
קוטר 13 ס"מ
גובה 19 ס"מ
- קבצים מצורפים
-

-
bubush
-
- הודעות: 3
- הצטרף: 04 דצמבר 2011, 01:20
על ידי yd » 05 דצמבר 2011, 18:29
יפיפה,איזה מירקם מדהים.
-
yd
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1006
- הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50
על ידי GILY » 06 דצמבר 2011, 07:00
יפייפה החורים בזית מוסיפים למרקם ...
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי ezerzur » 12 דצמבר 2011, 00:00
איזה יופי , מקסים
-
ezerzur
- סופר משתמש
-
- הודעות: 522
- הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים